قهوهه
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
09-30-2024 10:52 PM in
جالاكسى A- اهلا انا عندي مشكله في اهتزاز الموبيل ساعات بيشتغل وساعات بيعلق
- ماهو باسورد remote konx
1 Comment
Moderator
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
10-01-2024 04:45 PM in
جالاكسى Aمساء الخير يا فندم مع حضرتك ابة من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
بناءا على سؤالك
بستأذن حضرتك لاختبار الاهتزاز يرجى أتباع الخطوات الاتيه
- اضغط على الكود
*#0*#
- أضغط على Vibration
- يجب أن يعمل الهزاز بشكل جيد.
نستاذنك بتوضيح المشكلة الاخري بصورة اكبر للتمكن من مساعدتك
برجاء توضيح استفسارك بشكل أكبر للتمكن من كامل الدعم و المساعددة
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك