Original topic:

محمد

(Topic created on: 09-30-2024 10:52 PM)
168 Views
قهوهه
Active Level 1
Options
جالاكسى A
  • اهلا انا عندي مشكله في اهتزاز الموبيل ساعات بيشتغل وساعات بيعلق 
  • ماهو باسورد remote konx
0 Likes
1 Comment
SamsungModerator4
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم مع حضرتك ابة من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
بناءا على سؤالك

بستأذن حضرتك لاختبار الاهتزاز يرجى أتباع الخطوات الاتيه

- اضغط على الكود
*#0*#
- أضغط على Vibration
- يجب أن يعمل الهزاز بشكل جيد.

نستاذنك بتوضيح المشكلة الاخري بصورة اكبر للتمكن من مساعدتك


برجاء توضيح استفسارك بشكل أكبر للتمكن من كامل الدعم و المساعددة
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes