Original topic:

محمد بهاء

(Topic created on: 02-21-2024 06:58 PM)
551 Views
محمدبهاء
Active Level 1
Options
جالاكسى A
لما بفتح هوت سبوت وانا فاتح واي فاي التليفون بيرستر حد عندة المشكله دي
ياريت الى معاه a15 يجربها ونشوف اية الدنيا
0 Likes
9 Comments
Mato111
Active Level 4
جالاكسى A
تليفونك نوعه اي
0 Likes
جالاكسى A
A15
0 Likes
Mato111
Active Level 4
جالاكسى A
حاول انك تعمل ضبط وهو هيحل الموضوع دا لو الموضوع دا مضايقك يعني او لو مبتستخدمهوش كتير اقفله وسيبك منه
جالاكسى A
للاسف عملت ظبط
وفعلا ممكن تكون حاجه صغيرة بس ليه تليفون جديد يكون في مشكله زى دى خاصه اني بحتاجها احيانا في بعض الشبكات
0 Likes
OmarAbdulla
Active Level 1
جالاكسى A
لقيت حل؟
اصل انا يواجه نفس المشكلة السخيفة دي
0 Likes
جالاكسى A
تواصلت مع خدمة العملاء وحاولوا يجربوا عن طريق برنامج smart tutor وفعلا لقوا المشكله وبلغني بالتوجه للصيانه وسلمته فعلا للضمان وبلغوني ان هيتم استبدال الجهاز لانه معداش عليه اسبوع
واكدلي ان دي مشكله خاصه مش مشكله في السلسله
0 Likes
OmarAbdulla
Active Level 1
جالاكسى A
والضمان بدله لك ف قد ايه معلش
وهل استلمت الجديد مافهوش نفس المشكلة
0 Likes
جالاكسى A
عملت اية؟؟
0 Likes
جالاكسى A
وديته الضمان يوم السبت قالي خلال٤٨ او ٧٢ ساعه هنتواصل معاك
الى الان لسه محدش كلمنى
0 Likes