Original topic:

لما افعل extra dim يظهر نقطه حمراء في الشاشه

(Topic created on: 02-06-2025 09:58 AM)
1364 Views
Anonymous
Not applicable
Options
جالاكسى A
بمجرد ما افعل extra dim في نقطه حمراء تظهر في الشاشه صغيره جدا تلفون اشتريته مكملش ٢٤ ساعه معايا ولما اضاءه تزيد او اقفل extra dim تفضل موجوده لغايه ما تدخل مكان ابيض الاقيها اختفت وموضوع الابيض ده سواء مفعل extra dim او لاء


image


49 Comments
getso
Active Level 6
جالاكسى A
ده رابط يوريك كل الأجزاء. الي ذي كده وقفه عن كل لون وشوف فين الأجزاء الي مش منوره اللون ده
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
قللت الاضاءه وشغلته الشاشه تمام ومفيش حاجه مش منوره
0 Likes
getso
Active Level 6
جالاكسى A
في كل لون من الألوان وعلي فكره المفروض تعلي الاضاءه عشان كل الpixel يشتغلو
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
هي بتختفي اما ازود الاضاءه اساسا
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
شغلته في اضاءه عاليه برضو كل حاجه تمام وعيني وجعتني😭
0 Likes
getso
Active Level 6
جالاكسى A
معرفش للامانه بس لو في مشكله في البكسل بتنشر واسف
meedoo_1995
Expert Level 1
جالاكسى A
مهو انت محمل custom rom على جهاز اصلي
وضيعت الضمان
وعامل روت
؟!وكل ده ومتضايق من حته نقطه حمرا ع الشاشه
حمرا
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
انا كنت بتكلم علي تلفوني القديم الي عدا علي ضمانه دهر اساسا التلفون ده ملمستوش ولسه جايبه من تلت ايام اساسا انا حرفيا حملت تيليجرام و بلود سترايك
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
وبعدين كل ده اما عملته في تلفوني القديم مكانش فيه ديد بيكسل طول التلت سنين🙃