Original topic:

لما افعل extra dim يظهر نقطه حمراء في الشاشه

(Topic created on: 02-06-2025 09:58 AM)
1342 Views
Anonymous
Not applicable
Options
جالاكسى A
بمجرد ما افعل extra dim في نقطه حمراء تظهر في الشاشه صغيره جدا تلفون اشتريته مكملش ٢٤ ساعه معايا ولما اضاءه تزيد او اقفل extra dim تفضل موجوده لغايه ما تدخل مكان ابيض الاقيها اختفت وموضوع الابيض ده سواء مفعل extra dim او لاء


image


idk_A
Active Level 5
جالاكسى A
طمال النقطه ظهرت فى الاسكرين شوت يبقى مش عيب شاشه عيب سوفت وير
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
دي مش سكرين شوت دي صوره مصوره من تلفون تاني مش بتظهر في الاسكرين شوت
idk_A
Active Level 5
جالاكسى A
لو مش ظهرت فى الاسكرين شوت يبقى فعلا ممكن عيب شاشه نوع الجهاز ايه؟
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
A05s
هروح بيه انهارده التوكيل ان شاء الله
getso
Active Level 6
جالاكسى A
ده تلف في الشاشه
0 Likes
getso
Active Level 6
جالاكسى A
دي حاجه اسمها dead pixel
0 Likes
getso
Active Level 6
جالاكسى A
وروح رجعه لان الشاشه يا مهريه استخدام يا مش اصليه
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
التلفون لسه جديد ب برشام العلبه
0 Likes
getso
Active Level 6
جالاكسى A
لو مشتريه من محل يبقا البرشام ده مش حقيقي لو من الفرع روح قله عايز ارجعه عشان في تلف في الشاشه
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
هو من موزع معتمد من سامسونج ومحل كبير وليه سمعه ومش اول تعامل معاه

هروح السبت ان شاء الله التوكيل لو قالي مفيهوش حاجه هشوف لو ينفع يبدلهولي ب واحد تاني

مشكله هو مقدرش يشوف مشكله لانها بتظهر في اقل اضاءه
0 Likes