Original topic:

لما افعل extra dim يظهر نقطه حمراء في الشاشه

(Topic created on: 02-06-2025 09:58 AM)
1357 Views
Anonymous
Not applicable
Options
جالاكسى A
بمجرد ما افعل extra dim في نقطه حمراء تظهر في الشاشه صغيره جدا تلفون اشتريته مكملش ٢٤ ساعه معايا ولما اضاءه تزيد او اقفل extra dim تفضل موجوده لغايه ما تدخل مكان ابيض الاقيها اختفت وموضوع الابيض ده سواء مفعل extra dim او لاء


image


MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
كل الي إستفدته من موضوع الرومات المثل الي بيقول ادي العيش لغبازه.
آسف على الإطالة
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
ايه علاقه الرومات بالعيش لخبازه مفهمتش
ومفيش اطاله ولا حاجه انا مبسوط جدا بالمناقشه دي
البرنامج ده طلع ليه فايده غير تيست،الجهاز😂
MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
قصدي لما شوفت الرومات و أخطاءها لقيت أشتري هاتف من سامسونج و خلاص من غير أخطاء تذكر
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
انا بعمل الرومات علي جهاز سامسونج اساسا
MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
الله ينور بتعمل روم لجهاز سامسونج من الصفر قصدك.
وفي سؤال النسخة الimg بتثبتها على الجهاز عن طريق twrp
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
لا من صفر مين صلي علي النبي انا اخري اوي البورتات او gsi
و اه عادي من تورب او فاستبوت
MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
يعني ينفع تجيب رووم جهاز معين و تخليه يشتغل على جهاز تاني
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
ده البورت بس معملتش من الصفر واحد ليا صاحبي بيفهم،فيهم ممكن اخليه يعلمني بعد تالته ةن شاء الله
MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
ربنا يوفقك لما يحبه و يرضاه❤
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
دوس browse images وحمل الروم واستمتع1738878682076.jpg