Original topic:

لما افعل extra dim يظهر نقطه حمراء في الشاشه

(Topic created on: 02-06-2025 09:58 AM)
1371 Views
Anonymous
Not applicable
Options
جالاكسى A
بمجرد ما افعل extra dim في نقطه حمراء تظهر في الشاشه صغيره جدا تلفون اشتريته مكملش ٢٤ ساعه معايا ولما اضاءه تزيد او اقفل extra dim تفضل موجوده لغايه ما تدخل مكان ابيض الاقيها اختفت وموضوع الابيض ده سواء مفعل extra dim او لاء


image


MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
مش فاهم على العموم كنت زيك بردو بس كنت بحمل الروم من موقع xda.
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
بص gsi دي
Generic system image
يعني روم تركب في اي جهاز وتنفع ديوال بوت بس بيبقا،ساعات فيها مشاكل وبتبقا بالحظ يعتبر

انما xda مجتمع ميت ومستفز وغير مفيد يمكن سكامسونج منبر ده ارحم منو
بقيت معتمد عالتيليجرام حاليا مجتمعات فيه طرش الي حد ما
MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
طيب ممكن اسم الموقع الي بتحمل منه الرومات🙏
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
من جيت هب ليهم ليست
انصحك تبحث عن جايدز اكتر عالنت وتقرا اكتر عنها
بلس حمل trble info من fdroidوشوف جهازك داعم ولا لاء
MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
موقع github ليس فيه رومات و لكن بتحمل منه شجرة الجهاز tree device بيستخدمة المطورين لعمل رومات .
و مشروع الترابيل للأسف مش داعم لاجهزة سامسونج
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
لا لا لا لا مش هتحمل اشجار لا هتحمل img
وحسب جهازك انت وحظك جهازي القديم كان بيدعم ال٣٢ بت من غير مشاكل لحد ما جربت oneui6 ويارتني ما جربتها وحصلت مشاكل في smsوغيرت الجهاز لانو بقا مقرف،بغباء
ال a05sالي لسه جايبه
شغاله فيه تمام من غير اي مشاكل مهما كان التحديث الي الجهاز عليه + اظن اقدر اعمل رول باك بالفاستبوت او مش مهم الروت هيروق الجهاز برضه بس اخلص تالته ونرجع تاني اظبط الديد بيكسل ابن القذره ده الاول
MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
😂😂😂 حلوة أشجار دي
MahmoudHamed
Active Level 7
جالاكسى A
الجهاز الي معاك a05s المعالج بتاعو كويس لو نازل بحماية نوكس انصحك بعدم عمل روت للجهاز لانه هيعمل تلف للنوكس مش هيتصلح
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
عارف حوار تلف النوكس ده بس فاكس بعرف اعمله باي باس ومش جاي معاه حاجه مفيده حرفيا غير سامسونج هيلث ومعالج جميل صراحه + متعه الروم وميزات اكترده غير ليه بورت من تلفون s23و بورت من oneui 7 beta
بس بعدين بعد شويه من الضمان
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
اي خدمه يعم اديك ضحكت اهو😂