Original topic:

كيمو

(Topic created on: 06-20-2021 05:11 AM)
137 Views
ترسكل
Active Level 3
Options
جالاكسى A

image

image

image

image

يا سامسونج موبيلي A20s التاتش بتاعه بيعلق كتبت منشور المجتمع من كم يوم وردت على ساره كتبت لي تاكد من الشحن والبطاريه والشاشه وصلاحيات الجهاز وتطبيقات مغلقه في الخلفيه و مساحه كافيه وتاكد من تحديث الجهاز على اخر نسخه ولو كل الخطوات دي اتعملت و المشكله مازالت مستمره اعمل له اعاده ضبط مصنع //الشحن تمام و البطاريه تمام والشاشه تمام وما فيش حاجه اتلغت من صلاحيات الجهاز وفي مساحه داخليه فاضيه اكثر من 14 جيجا وحدثت الجهاز على اخر نسخه و المشكله ما زالت مستمره فقمت بعمل اعاده ضبط مصنع وقبل ما اعمل اعاده ضبط مصنع نسخة البيانات بتاعه التليفون وبعد كل ده برده التليفون بيعلق و المشكله مازالت مستمره يبقى ايه السبب بقى وايه الحل الموبايل ده ما كملش معي سنه وربع وكنت جايبه من مكان محترم من كارفور ارجو الرد على و المساعده في حل المشكله

14 Comments
emadalmsey
Beginner Level 2
جالاكسى A
جيد جدا جدا جدا
0 Likes
ترسكل
Active Level 3
جالاكسى A
جيد جدا ايوه وبعدين فين الرد
0 Likes
waelali
Active Level 5
جالاكسى A
السلام عليكم انتا نزلت اخر تحديس الاندرويد ١١ ولا لاء
0 Likes
ترسكل
Active Level 3
جالاكسى A
وعليكم السلام لا لسه شركة سامسونج بيقولو تحديث اندرويد 11 الخاص بي A20s هيكون في شهر ثمانيه اللي جاي
0 Likes
waelali
Active Level 5
جالاكسى A
نصحتى إليك ارجع الاندرويد ٩ ومتعملش اى تحديث ليه والمشكله هتتحل
0 Likes
ترسكل
Active Level 3
جالاكسى A
ارجع لي ازاي الطريقه يعني
0 Likes
waelali
Active Level 5
جالاكسى A
هتروح لحد متخصص في مجال السوفت وير والهم يكون عنده البكس فك الحميه الى على التلفون وينزلك السوفت وير اندرويد ٩
0 Likes
ترسكل
Active Level 3
جالاكسى A
اخي اعذرني في السؤال ايه اللي خلاك تشك ان السبب في المشكلة تحديث الجهاز في حد تعرفه معه A20s لما حدثه حصل لي مشكله زي بتاعتي دي
0 Likes
waelali
Active Level 5
جالاكسى A
ياباشا انا بشتغل فى المجل ده بقلى فوق ١٠سنين وبعدين انتا ورحتك لو مش عوز تعمل الى بقلك عليه متعملوش انا لولا التعب مكنتش قعت اسعد الناس بس الفضه بعيد عنك والتعب الحمد الله على كل حال
0 Likes