- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 10:55 AM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 10:59 AM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 11:17 AM in
جالاكسى Aانا تابعت كل ردودك اغلبها Ai
حتى ردودك عليا Ai
Dude Have a life
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 11:21 AM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 11:27 AM in
جالاكسى Aأنا هنا بساعد الناس بخبرتي الواقعية، والحمد لله عندي بدل الموبايل 4 أجهزة وبجرب فيهم وبفهم فيهم، مش زيك شايل A14 وشاشته مكسورة وداخل تنظر على اللي سابقك بخبرته. أنت لسه بتقول يا هادي في التطبيق وبتحاول تعمل نمرة على حساب غيرك، بس بجد بتبان صغير أوي في المقارنة دي. وفر مجهودك وتركيزك في مراقبة ردودي، وروح صلح موبايلك الغلبان ده.. خلص الكلام وما تنتظرش رد تاني لأنك بره حساباتي تماماً
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 11:32 AM in
جالاكسى Aبروا ، و لفل اية يا اهبل الى بتتكلم عنه. انا داخل اسال على شاشه ، بص انا مش فاهم يمكن ردود Ai
دى تنفع حد ضعيف تقنى لاكن مش حتمشى معايا ، سدقنى الموضوع مش شخصى لاكن كلامك دة Ai
بص بدل الهبل دة كله اعتزر و خلاص على كدة ، الى محتاج اجابات ai
مش هنا و مش حسكتلك على نشر الجهل دة ، انت لا فيدتى بسعر ساشه ولا استفدت منك بحاجه ، علشان كدة روح. عيش حياتك و بلاش Ai يبقى مجرى حياتك حتى فى ردودك
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 11:34 AM in
جالاكسى Aكونك تقول 'أهبل' و'جهل' ده أكبر دليل إن ردي 'حرقك' بزيادة وعرّاك قدام نفسك. أنت داخل تسأل عن سعر شاشة، ولما حد عبرك وجاوبك بدقة، رديت بقلة أصل. أنا مش محتاج أعتذر لواحد مش عارف يشكر اللي بيساعده، وبالنسبة لموضوع الـ Ai، فواضح إن عقلك مش مستوعب إن فيه ناس عندها خبرة حقيقية مش محتاجة مساعدة من آلة زيك.
أنا رديت عليك بالأدب وبالأصول، وأنت رديت بالغل والشتيمة.. وده الفرق بين ليفل 10 وبين واحد زيك لسه بيتعلم إزاي يكتب تعليق محترم. خلص الكلام، ومستواك ده مش هينزلني ليه، روح صلح موبايلك ونضف لسانك الأول قبل ما تخاطب أسيادك في التخصص
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 11:29 AM (Last edited 05-02-2026 12:01 PM ) in
جالاكسى Aالمكان هنا للمساعدة مش لمنظرة كدابة بـ Ai وكلام فاضي. أنا الحمد لله عندي 4 أجهزة وبفهم فيهم كويس، مش مستني تقييم من واحد شايل A14 ومحتار في شاشته. وفر تعليقاتك اللي ملهاش لازمة دي لنفسك، لأنك مهما كتبت مش هتوصل للخبرة ولا للتقدير اللي عندي. سلام يا هلهوله.. وشد حيلك في الليفل 7!"
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 11:33 AM in
جالاكسى A- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-02-2026 11:36 AM in
جالاكسى Aالليفل ده هو 'عنوان' مجهود الشخص ومصداقيته في مساعدة الناس، ولما توصل لليفل 10 (زي ما أنا كدة) ابقى تعالى اتكلم عن التقنية والخبرة. أنت داخل تسأل عن سعر شاشة لموبايلك الـ A14 ومش عارف حتى أساسيات التطبيق، وده يثبت إنك داخل 'تظيط' وخلاص.
نصيحة أخيرة: روح اتعلم الأول إزاي تتعامل مع الناس، واتعلم أساسيات التطبيق اللي أنت عليه، وبعدين ابقى فكر تناطح الأسياد. لحد هنا وأنا هترفع عن الرد عليك تاني عشان وقتي أغلى بكتير من إني أضيعه في 'محو أمية' لواحد زيك. سلام يا 'ليفل 7'!