Original topic:

كم سعر شاشه samsung A14

(Topic created on: 05-02-2026 10:55 AM)
261 Views
ElGhitany
Active Level 7
Options
جالاكسى A
شاشه samsung A14 كم سعرها فى التوكيل 
27 Comments
ElGhitany
Active Level 7
جالاكسى A
Ai b********
0 Likes
ElGhitany
Active Level 7
جالاكسى A
Empty Cup
انا تابعت كل ردودك اغلبها Ai
حتى ردودك عليا Ai
Dude Have a life
0 Likes
ElGhitany
Active Level 7
جالاكسى A
😂😂😂😂😂😂 يا ابنى والله ما حيفيدك بحاجه الهبل دة ، بلاش تاذينا بدون قصد بس
0 Likes
جالاكسى A
بص يا أستاذ غيطاني عشان ننهي القصة دي خالص، واضح إن الفرق بين Active Level 10 ومستواك الـ 7 هو اللي مخليك مش طايق كلمة مني، وبتحاول تداري النقص ده بكلمة 'Ai' وضحك ملوش لازمة.

أنا هنا بساعد الناس بخبرتي الواقعية، والحمد لله عندي بدل الموبايل 4 أجهزة وبجرب فيهم وبفهم فيهم، مش زيك شايل A14 وشاشته مكسورة وداخل تنظر على اللي سابقك بخبرته. أنت لسه بتقول يا هادي في التطبيق وبتحاول تعمل نمرة على حساب غيرك، بس بجد بتبان صغير أوي في المقارنة دي. وفر مجهودك وتركيزك في مراقبة ردودي، وروح صلح موبايلك الغلبان ده.. خلص الكلام وما تنتظرش رد تاني لأنك بره حساباتي تماماً
0 Likes
ElGhitany
Active Level 7
جالاكسى A
كلامك فاضى و باستخدام Ai
بروا ، و لفل اية يا اهبل الى بتتكلم عنه. انا داخل اسال على شاشه ، بص انا مش فاهم يمكن ردود Ai
دى تنفع حد ضعيف تقنى لاكن مش حتمشى معايا ، سدقنى الموضوع مش شخصى لاكن كلامك دة Ai
بص بدل الهبل دة كله اعتزر و خلاص على كدة ، الى محتاج اجابات ai
مش هنا و مش حسكتلك على نشر الجهل دة ، انت لا فيدتى بسعر ساشه ولا استفدت منك بحاجه ، علشان كدة روح. عيش حياتك و بلاش Ai يبقى مجرى حياتك حتى فى ردودك
0 Likes
جالاكسى A
بص يا أستاذ غيطاني، أنا كنت فاكر إنك مجرد شخص مش فاهم، بس طلعت للأسف شخص قليل الذوق ولسانك بيغلط لما بتفشل في الرد بالمنطق.

كونك تقول 'أهبل' و'جهل' ده أكبر دليل إن ردي 'حرقك' بزيادة وعرّاك قدام نفسك. أنت داخل تسأل عن سعر شاشة، ولما حد عبرك وجاوبك بدقة، رديت بقلة أصل. أنا مش محتاج أعتذر لواحد مش عارف يشكر اللي بيساعده، وبالنسبة لموضوع الـ Ai، فواضح إن عقلك مش مستوعب إن فيه ناس عندها خبرة حقيقية مش محتاجة مساعدة من آلة زيك.

أنا رديت عليك بالأدب وبالأصول، وأنت رديت بالغل والشتيمة.. وده الفرق بين ليفل 10 وبين واحد زيك لسه بيتعلم إزاي يكتب تعليق محترم. خلص الكلام، ومستواك ده مش هينزلني ليه، روح صلح موبايلك ونضف لسانك الأول قبل ما تخاطب أسيادك في التخصص
0 Likes
جالاكسى A
وعشان تبقى فاهم يا .....، أنا عارف إنك بتهري وتجادل كتير وبتكتب تعليقات ملهاش أي لازمة بس عشان تعلي الـ Level بتاعك وتحاول توصل لـ Level 10 اللي أنا فيه، بس الليفل ده بيوصله اللي بيفيد الناس بخبرته مش اللي داخل 'يهلفط' ويقلل من مجهود غيره عشان يجمع نقاط وخلاص.

المكان هنا للمساعدة مش لمنظرة كدابة بـ Ai وكلام فاضي. أنا الحمد لله عندي 4 أجهزة وبفهم فيهم كويس، مش مستني تقييم من واحد شايل A14 ومحتار في شاشته. وفر تعليقاتك اللي ملهاش لازمة دي لنفسك، لأنك مهما كتبت مش هتوصل للخبرة ولا للتقدير اللي عندي. سلام يا هلهوله.. وشد حيلك في الليفل 7!"
0 Likes
ElGhitany
Active Level 7
جالاكسى A
انا مش فاهم لفل اية الى بتتكلم عنه دة ؟
0 Likes
جالاكسى A
يا أستاذ غيطاني، كونك مش فاهم يعني إيه Level في التطبيق اللي أنت داخل تهرج فيه، فده لوحده أكبر دليل على 'جهلك' بالمكان اللي أنت فيه، وبإني فعلاً بكلم واحد 'هاوي' مش فاهم هو شايل إيه ولا بيستخدم إيه.

الليفل ده هو 'عنوان' مجهود الشخص ومصداقيته في مساعدة الناس، ولما توصل لليفل 10 (زي ما أنا كدة) ابقى تعالى اتكلم عن التقنية والخبرة. أنت داخل تسأل عن سعر شاشة لموبايلك الـ A14 ومش عارف حتى أساسيات التطبيق، وده يثبت إنك داخل 'تظيط' وخلاص.

نصيحة أخيرة: روح اتعلم الأول إزاي تتعامل مع الناس، واتعلم أساسيات التطبيق اللي أنت عليه، وبعدين ابقى فكر تناطح الأسياد. لحد هنا وأنا هترفع عن الرد عليك تاني عشان وقتي أغلى بكتير من إني أضيعه في 'محو أمية' لواحد زيك. سلام يا 'ليفل 7'!
0 Likes