Original topic:

في حد عندو مشكلة في تغير لون تسجيل الشاشة في سامسونج a36

(Topic created on: 01-24-2026 03:25 PM)
167 Views
abood422
Active Level 3
Options
جالاكسى A
.
0 Likes
5 Comments
جالاكسى A
وانا نفس الكلام بعد ما انا بسجل الفيديو ومعلي الاضاءه بلاقي الفيديو باهت نوعه ايه 26 ؟
مفروض وجهة وان يو اي 8 تحسينات المفروض يعني اي اخطاء تتصلح مش تبوظ لانه كان وانيو اي 7 الواجهه القديمه كانت شغاله وزي الفل والاضاءه كانت عاليه وزي الفل بعد وجهه وان اي 8 بقيت بهته
0 Likes
abood422
Active Level 3
جالاكسى A
انا برضو نفس الحاجة تقريبا
انا معايا A36 التصوير بتاعو على one ا ui 7 كان تحفة بس بعد التحديث ل one ui 8 الاوتو فوكس ضرب والاكسبوجر غلط والمعالجة بتعت الصور زفت بستنى one ui 8.5 يارب تحل المشاكل دي
جالاكسى A
يارب
0 Likes
Mody-Ahmed
Active Level 1
جالاكسى A
تسجيل الشاشة بييجي منين أصلا؟
ولا هو في أنواع معينة بس؟
تليفوني A16 5G
0 Likes
abood422
Active Level 3
جالاكسى A
بص هو بيبقى موجود من اول ال a26 لازم تنزل تطبيق خارجي او زي كدا https://vt.tiktok.com/ZSaDWmnnC/