abood422
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-24-2026 03:25 PM in
جالاكسى A
5 Comments
Thejoker_الجوكر
Active Level 10
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-24-2026 03:53 PM in
جالاكسى A
وانا نفس الكلام بعد ما انا بسجل الفيديو ومعلي الاضاءه بلاقي الفيديو باهت نوعه ايه 26 ؟
مفروض وجهة وان يو اي 8 تحسينات المفروض يعني اي اخطاء تتصلح مش تبوظ لانه كان وانيو اي 7 الواجهه القديمه كانت شغاله وزي الفل والاضاءه كانت عاليه وزي الفل بعد وجهه وان اي 8 بقيت بهته
مفروض وجهة وان يو اي 8 تحسينات المفروض يعني اي اخطاء تتصلح مش تبوظ لانه كان وانيو اي 7 الواجهه القديمه كانت شغاله وزي الفل والاضاءه كانت عاليه وزي الفل بعد وجهه وان اي 8 بقيت بهته
abood422
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-24-2026 03:58 PM in
جالاكسى A
انا برضو نفس الحاجة تقريبا
انا معايا A36 التصوير بتاعو على one ا ui 7 كان تحفة بس بعد التحديث ل one ui 8 الاوتو فوكس ضرب والاكسبوجر غلط والمعالجة بتعت الصور زفت بستنى one ui 8.5 يارب تحل المشاكل دي
انا معايا A36 التصوير بتاعو على one ا ui 7 كان تحفة بس بعد التحديث ل one ui 8 الاوتو فوكس ضرب والاكسبوجر غلط والمعالجة بتعت الصور زفت بستنى one ui 8.5 يارب تحل المشاكل دي
Thejoker_الجوكر
Active Level 10
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-24-2026 04:19 PM in
جالاكسى A
يارب
Mody-Ahmed
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-24-2026 05:57 PM in
جالاكسى A
تسجيل الشاشة بييجي منين أصلا؟
ولا هو في أنواع معينة بس؟
تليفوني A16 5G
ولا هو في أنواع معينة بس؟
تليفوني A16 5G
abood422
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-24-2026 06:03 PM in
جالاكسى A
بص هو بيبقى موجود من اول ال a26 لازم تنزل تطبيق خارجي او زي كدا https://vt.tiktok.com/ZSaDWmnnC/