Original topic:

فين تحديث اندرويد A72

(Topic created on: 03-05-2022 02:38 PM)
71 Views
islam7767
Active Level 5
Options
جالاكسى A
ممكن اعرف هو التحديث نزل في ليبيا وكل دول العالم ومنزلش مصر ليه 🤔😡😡
على العموم انا عارضه للبيع ، لكن فعلا شركه مفيش منها أي التزام ، وياريت الاخوه إللي الشركه مسلطاهم علشان يخشوا يعلقوا على اي حد بيشتكي وعاملين نفسهم من المستخدمين يسكتوا وميعلقوش لاحسن هبسطهم 🤔😂
19 Comments
islam7767
Active Level 5
جالاكسى A
وايه رايك بقى اني هخليه كل يوم بوستين مش واحد علشان احرق دمك 😂🤣
0 Likes
1Fady1
Active Level 10
جالاكسى A
لا اصل انت اكبر مشكله ف حياتك طلعت علشان التحديث
يعني ايه التفاهه دي والله
اللي هو معندكش حاجه ف حياتك غير انك مستني الابديت 😂
0 Likes
islam7767
Active Level 5
جالاكسى A
تصدق فعلا ، اصل البوست اللي بطالب فيه بحقي بيشغلني اوي وبيضيع يومي ، بالعكس انا شايف التفاهه كلها عندك انت لان واضح انك فاضي علشان تشوف البوست بتاعي وكمان ترد عليه 😂🤣
مع ان انا اللي بطالب فيه بحقي مش انت
0 Likes
1Fady1
Active Level 10
جالاكسى A
يعني انت من كلامك اهو بتعتبر ان البوست بتاعك تافهه علشان بقراء
اي بني ادم لما بيلاقي حد عامل بوست كل يوم من يوم ١٧ فبراير لحد دلوقتي
طبيعي فهم هو بيتكلم عن ايه
و مش لازم يقراء اكيد
و الطبيعي هيفهم الكلام ده داير ع ايه 😉
0 Likes
islam7767
Active Level 5
جالاكسى A
تقصد اي بني آدم تافه فاضي يرد على حد بيطالب بحقه ، التفاهه مش اللي في بيطالب في حقه ، التفاهه في اللي بيسخر منه ، وحابب ابشرك اني هنشر كل يوم ومش هبطل 🤔😡😒
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
صلوا علي النبي يا جدعان الموضوع مش مستاهل
2244a72
Active Level 1
جالاكسى A
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم
islam7767
Active Level 5
جالاكسى A
لا هتخسر يا ظريف لاني هشتري من براند تاني وبكده الشركه هتخسر عميل راحل لشركه تانيه 😂🤣
0 Likes
islam7767
Active Level 5
جالاكسى A
فكر انت لان واضح ان عقلك واقف وتعالى اعلمك يعني ايه ماركتينج ، وياريت تفهم الفرق بين حجم المبيعات وارتفاعها والفرق الكبير بين ان عميلك يسيبك ويروح شركة تانيه مبيعاتها ترتفع وتكسب عميل آخر وانت تخسر العميل ده ، والفرق برده بين سوق المستعمل إللي ملوش قيمه لانه اتباع مره قبل كده للعميل السابق واتحسب خلاص من ضمن المبيعات ، يعني يا زكي هههه سامسونج مش هتستفيد حاجه من بيعه بالعكس انا اللي هستغيد بثمنه والاخ اللي هيشتريه مني هيستفيد بإستخدام عقيم من شركه مش بتحترم عملائها وبتسلط شوية هواه علشان يردوا على العملاء وشغالين شغل لجان ، وانا اللي هستفيد والبراند التاني هيستفيد وهتزيد مبيعاته وانا هستفيد بجهاز محدث وبشركه بتحترم عملائها 😂🤣
انت بتتكلم مع ماركتينج مانجر يا استاذ ، دي شغلتي 🤔 معلش 🤣😅
0 Likes
islam7767
Active Level 5
جالاكسى A
ايه مش لاقي كلام تافه تقوله ، هي سامسونج بتديك كويس ولا اديك انا ، الجهاز الفئه المتوسطه ده انا شاريه ب 9000 جنيه ، لو انت فلوسك مبتتعبش فيها عرفني 🤔😒
0 Likes