Original topic:

فتح تلفون A12 تم غفله بي باسور و صحبو نسي الباسور

(Topic created on: 05-15-2026 12:19 PM)
90 Views
Ha-66
Beginner Level 2
Options
جالاكسى A
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته في تلفون   SAMSUNG Galaxy A 12 تم غفله بي باسور ورد و صحبو نسي الباسورد هل ممكن برنامج SAMSUNG بفتحو و ازاي و صحبو قال مش عايز يعملو سوفت وير علشان فيهو حاجات مهمه مش عايزها تتمسح اللي عندو خبرة يقول لي و شكرا
0 Likes
2 Comments
MajiRab12
Active Level 6
جالاكسى A
مفيش غير ان يعمل نسخ احتياتية و يعمل مسح الجهاز، لما يحط الايميل والباسورد، الجهاز هتعرف ان فيه نسخة احتياتي اتعمل ويطلب لو عايز يستخدمها
0 Likes
MajiRab12
Active Level 6
جالاكسى A
مفيش غير سامسونج كلاود و Smart Switch اللي بيعمل الكلام ديت
0 Likes