Original topic:

عيوب البصمة

(Topic created on: 10-27-2019 12:44 PM)
58 Views
essaahmed
Active Level 7
Options
جالاكسى A
هو انا مش عارف ابدأ منين
بس احب اوضح بعض النقاط في موضوع البصمة
١  البصمة المدمجة في الشاشة  في مرحلة التطور
٢  طبيعة الحال معظم الشكاوي في الفئة المتوسط طبعا علشان انت مش شايل فون فلاج شيب  علشان الشركة تعطيك اعلي  اداء وده الطبيعي
٣  اي تحديث خينزل للبصمة هيأثر علي حجات تانية اين كانت 
عموما انت شايل فون فئة متوسطة مجمل معقول 
خامات مقبولة معالج متوسط شبكة اداءها غير متوقع سيئة بعض الشئ
نزول فونات بي حرف
S
لمعلجة موضوع الشبكة 
وطبعا احنا منتظرين الافضل  
وشكرا
6 Comments
zafeer4
Expert Level 5
جالاكسى A
مضمون جيد
MuhammadYosri
Expert Level 5
جالاكسى A
فعلا كلام كويس كنت اتكلمت عليه قبل كده
essaahmed
Active Level 7
جالاكسى A
فينك يااستاذ محمد
0 Likes
MuhammadYosri
Expert Level 5
جالاكسى A
حبيبي شكرا علي السؤال ولكني قررت البعد عن هذه المدونه نظرا لعمل تقارير علي صفحتي ووقف ترقيتي كثيرا لذلك فضلت البعد حتي لا تسوء نفسي لاني هنا اساعد بدون مقابل ثم أجد من يطعنني فهذا اثّر في كثيرا وايضا قام أحد الاعضاء بنشر منشور لتوضيح خاصية ما ولكنها بنسبة 80% فقمت بتعليق ايضافي لزيادة نسبة المعلومه الي 100% ولكنه تضايق كثيرا فشرحت له وجهة نظري فقبلها مني وعمل
accepted solution
ثم وجدت احد الاشخاص الغير عالمين بأي شئ بعمل منشور زباله من وجهة نظري بالطلب من الاعضاء عدم الرد علي اي منشور الا صاحب نفس الجهاز او صاحب نفس المشكله بس وذلك معناه اني انا والاستاذ زفير او اي حد مثلا لايرد علي اي منشور طالما ليس عندنا المشكله او ليس عندنا الجهاز ولكن هذا المقال لم يعنني اصلا لان صاحبه هوائي لا يعلم شئ عن سامسونج ولكن ما احزنني ان صاحب منشور المعلومه ذو ال 80 % علق وقال عندك حق فيه فعلا ناس بتخش تكتب علي اي منشور وحكي قصة منشور له حول المعلومه الذي قدمها وقام احد الاشخاص بالاضافه عليها وهو انا طبعا 😪 وانه لم يتقبل ذلك مني والسؤال هنا لما عمل
accepted solution
علي زيادتي. ومن هنا قررت الانسحاب حتي لا يكون لاحد في نفسه ضيقة مني ولك جزيل الشكر مرة اخري علي السؤال وعلي فكره انا مسحت تعليق سابق حتي ارد عليك لاني قررت الوقوف علي رقم معين للتعليقات والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
essaahmed
Active Level 7
جالاكسى A
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ربنا يزيدك من فضله انا سألت عليك علشان هعمل نفس الشئ علشان التطبيق ده تحول لتواصل اجتماعي وللاسف محدش بيحترم رأي التاني وجزاك الله خيرا لرد
zafeer4
Expert Level 5
جالاكسى A
و الله فكرتك مسافر
لإن أحيانا كنت بتغطس ٣ ٤ أيام
وتظهر
وبعدين مين قال أن حد طعن فيك
عرفت حاجة زى دى منين
واعتقد ترقية المستوى على المدونة هى كده آخرها
ومتفرقش معانا

أرجو أن تطيب نفسا
وتطول بالك