Original topic:

عايز ارجعو للاندرويد ٩

(Topic created on: 11-01-2021 07:45 PM)
282 Views
AnasHaytham
Active Level 9
Options
جالاكسى A
مساء الخير انا معايا تليفون A70 عايز ارجعو للاندرويد ٩ او ١٠ بس بيحصل Fail فى odin بسبب ملف الريكفرى ممكن مساعده 
4 Comments
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

صباح الخير يا فندم مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر

بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد

فى البدايه بعتذر لحضرتك جدا عن المشكله اللى بتواجه

بناء على سؤالك

بنعتذرلك جدا غير متاح لارجاع نسخة سوفت وير سابقة

 ولو عند حضرتك أى استفسار أخر

موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
yoyo1999
Active Level 5
جالاكسى A
انا معايا A70 و عليه اندرويد ٩ وكنت ههحدثو لاندرويد ١٠ و بعديخا اندرويد ١١ فتنصحني احدث ولا لا وايه المشاكل الي قابلتها
ارجوك ساعدني قبل ماحدث عشان خايفه موبيل يبقا بيهنج و بيعلق وكده
0 Likes
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد

يرجى عمل ضبط مصنع للجهاز عن طريق الخطوات الاتيه 

- الضبط 

-الاداره العامه 

- اعاده الضبط 

-اعاده تعييين بيانات المصنع 

-اعاده الضبط 

-مسح الكل 

واستأذن حضرتك 

قبل البدء في هذه الخطوة, يرجى نسخ بيانات الهاتف.ويمكن تحزينها من خلال الرابط التالي الخاص ببرنامج

 Samsung smart switch 

http://www.samsung.com/eg/support/smartswitch/

نتمنى حل المشكله عند حضرتك فى أقرب وقت ممكن

التاكد من تحديث الجهاز لان التحديث بيعالج مشكال كتير ابرزها

 1-أداء البصمة بيكون افضل

2-تسجيل البصمة بيكون بدون مشاكل

3-الكاميرا أدائها بيكون أفضلٍ

4-وأخيرا تحسن ملحوظ في أداء البطارية

أستأذن حضرتك فى تفعيل التحديث التلقائى وبمجرد صدوره على الاجهزه هيتم تحميله 

ولو عندك أى استفسار أخر

هتلاقينا موجودين تحت أمرك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
AnasHaytham
Active Level 9
جالاكسى A
لا خليه مش هتحس بفرق
0 Likes