Original topic:

شكرا مقدما للي هيرد

(Topic created on: 06-09-2021 10:23 PM)
89 Views
AhmedTarik
Active Level 4
Options
جالاكسى A
السلام عليكم تحية طيبه وبعد معايا A50 لم حدثت الفيس شكله مش عجبني رجعت لإصدار قديم وبقي تمام بس مع الوقت شويه كام ساعه بتحدث تلقائي أوقف ازاي تحديث تلقائي + لاغي تحديث تلقائي من المتجر ومن كل حته ومش لاقي سبب للي بيحصل + الفيس نفسه مش عايز يتعملو الغاء تثبيت موجود اجباري ع جهاز حد عنده حل ؟؟
61 Comments
showman98
Beginner Level 3
جالاكسى A
ممكن ترستر الموبايل والتأكد ان وقفت التحديث التلقائي من جوجل بلاي إلغاء تثبيت ممكن تمسحه من بره علي الشاشة الرئيسية أو من الاعدادات وتخش التطبيقات إلغاء تثبيت أو إيقاف جابري
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
ادخل علي التطبيقات ثم اظهار ملفات النظام واعمل تعطيل للتطبيقين دول وهو مش هيتحدث من تلقاء نفسه تانيScreenshot_20210609-223529_Settings.jpg
AhmedTarik
Active Level 4
جالاكسى A
مبدأيا انا بجد متشكر جدا ليك فوق متتخيل ثانيا اعمل إيقاف إجباري زلا الغاء تفعيل لان لم بدوس الغاء تفعيل بيقولي ان في برامج ممكن تتوقف عن العمل مش فاهم القصد
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
دي بتبقي رساله تحذيرية ان في برامج اخرى ممكن تتعطل او لا تعمل بكفائتها لو بتعتمد علي اللي انت بتعطله
لكن في حالة سؤالك مفيش اي مشاكل بخلاف عدم التحديث التلقائى للفيس
لا تقلق Screenshot_20210609-225357_Settings.jpg
AhmedTarik
Active Level 4
جالاكسى A
انا عملت إيقاف إجباري لو ظبط تمام تمام مظبطش هعمل تعطيل وبجد ممتن جدا ليك ولردك وزوقك وصبرك معايا تسلم يارب
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
عفوآ علي ايه مفيش حاجه
AhmedTarik
Active Level 4
جالاكسى A
عندي سؤال تاني واسف لو فعلا بزعجك انا خدت لفه عندك لاقيتك شخص محترم وتستحق تقدير فعلا افضل من المودريتور هنا a50 سماعه المكالمات اللي فوق الكميرا وانا بنضفها المهم الفلتر اتخلع اللي هي قطعه الصغيره اللي بتبقي في سماعه كدا دي ال هي كلها اخرام وعايز اغيرها في التوكيل عند حضرتك فكره عن سعرها
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
يا سيدي اللعفو
كلنا بنساعد بعض
للاسف معرفش سعر ليها وما صدفنيش ان حد حصل معاه كده
بس نصيحة ما تفتحش التليفون حتي لو في التوكيل عشان حاجه صغيره كده وبالذات كمان ان التليفون بقاله اكتر من سنتين
AhmedTarik
Active Level 4
جالاكسى A
بمعني اي اكتر من سنتين + ان كدا ممكن الحاجه الصغيره دي تراب يدخل مع الوقت بجوة سماعه تبوظ وتراب ينزل علي كميرا وبعدين توكيل لي مفتحوش في توكيل؟