Original topic:

سماعات

(Topic created on: 04-06-2020 07:29 AM)
245 Views
kaa
Active Level 3
Options
جالاكسى A
السلام عليكم انا عملت مشكله في السماعات و عايزة مساعدتكم  بصوا ايربودز بتاعتي البتاعة اللي بتتلزق كانها سماعات اتفكت و ملقتهاش خالص فانا بقى استنصحت و قولت احط ما نيكير على الحتة دي انا عارفة انه غباء بس فكري كان كدة معرفش ازاي بعدها جه شوية بره فقولت اشيلهم باالاسيتون ف اتشالالنقطة كمان اللي جمب الحتة اللي كنت بحط مانيكير عليها و بقت السماعات مش زاهيه و لونها مطفي هي شغالة عادي بس سؤال اعمل ايه في النقطة اللي اتشالت و اللزقة بردو اللي اتشالت مع العلم اني جايبه السماعات من شهرين تقريبا و زعلانة جدا و مش عارفة اعمل ايه 
ياريت تقولي لي حاجة ترجع لون السماعة الزاهي و النفطة السودة و اللزقة اعمل فيهم ايه و ياريت محدش يتريق او يقول انتي مبتفهميش لاني اصلا مش عارفة انا عملت كدة ازاي و اللي عنده حل بس هو اللي يعلق و في صورة تحت هتوضح 

image

10 Comments
Michaelrafik
Active Level 7
جالاكسى A
هيا نوعها اي؟
0 Likes
kaa
Active Level 3
جالاكسى A
Joyroom
0 Likes
Michaelrafik
Active Level 7
جالاكسى A
بصي هيا عمتا هتشتغل عادي مفيش حاجه هوا لازمتهم ان متخليش حاجه تخش جوا بس ونقاء الصوت باين
Michaelrafik
Active Level 7
جالاكسى A
موضوع ال لون دا صعب لان الاسيتون في كحل اي حاجه هتتحط هتزود اكتر ف مفيش حل غالبا غير لو قفلتي المداخل بتاعت الصوت الجمب والقدام والحديده ال تحت وجبتي سبراي ابيض ورشيتيها يكون نفس ال لون
kaa
Active Level 3
جالاكسى A
طب لو سمحت هو الرش يشترى منين
kaa
Active Level 3
جالاكسى A
يعني في حاجة مخصوص ممكن تشتري لكدة و لا اي رش
Michaelrafik
Active Level 7
جالاكسى A
اي حد بتاع دهان مثلا او محلات هدايه بتقولي عيزا سبراي رش ابيض في كزا نوع بقي وفي مطفي وكدا المهم تغطي مداخل السماعه
0 Likes
kaa
Active Level 3
جالاكسى A
تمام شكرا اوي
Michaelrafik
Active Level 7
جالاكسى A
لو في اي حاجه تحت امرك
0 Likes