doaa7
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-22-2026 01:44 PM (Last edited 03-22-2026 01:46 PM ) in
جالاكسى A
انا لسه شاريه a56وعندي مشكله في الشحن لما اشحن الموبيل الي ١٠٠ وبدون استخدام من باليل للصبح ينزل يبقي ٩٠
وهكذا لو سيباه ٧٠ ينزل ل ٦٠ هل ده طبيعي ولا اروح للتوكيلات
4 Comments
OmarRaafat
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-22-2026 01:56 PM in
جالاكسى A
فيه احتمالين
ان الموبايل يكون بيعمل تحديث بالليل لوحده عشان الموبايل جديد فا بياخد من الشحن وده يبقى طبيعي ..
ولو مفيش تحديث او برامج شغالة في الخلفية يبقى فيه تسريب في البطارية ومحتاجة تروحي للتوكيلات وتطلبي تغييره
ان الموبايل يكون بيعمل تحديث بالليل لوحده عشان الموبايل جديد فا بياخد من الشحن وده يبقى طبيعي ..
ولو مفيش تحديث او برامج شغالة في الخلفية يبقى فيه تسريب في البطارية ومحتاجة تروحي للتوكيلات وتطلبي تغييره
RamyELGammal
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-22-2026 02:16 PM in
جالاكسى A
فعلآ اصبرى يومين ثلاثة وسيبيله الواى فاى مفتوح حتى ليلآ للتأكد ان كل حاجه استقرت
لو فضل الاستهلاك 10% فترة الليل وهو النت مقفول والبرامج اغلبها فى الثبات العميق يبقى فيه مشكلة
لو فضل الاستهلاك 10% فترة الليل وهو النت مقفول والبرامج اغلبها فى الثبات العميق يبقى فيه مشكلة
ahmedA26
Active Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-23-2026 01:23 AM in
جالاكسى A
طبيعي انا موبيلي كده برده بس اعملي وضع التكييفي للبطاريه افضل
abdo1807
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-25-2026 02:00 PM in
جالاكسى A
الف مبروك اولا
ثانيا دة طبيعي جدا في أول ١٠ ايام من الموبايلات بتاعت سامسونج لان الموبايل البطارية بتاعتو في وضع التعلم يعني لو فتحت العناية بالجهاز هتلقيه كاتبلك انو في وضع التعلم
بعد اول ١٠ ايام ابدا احكم علي البطارية و متقلقش الموبايل معايا بقاله ٥ شهور و فعلا في أول ١٠ ايام كان نفس الوضع اللي انت بتشرحو كدة
ثانيا دة طبيعي جدا في أول ١٠ ايام من الموبايلات بتاعت سامسونج لان الموبايل البطارية بتاعتو في وضع التعلم يعني لو فتحت العناية بالجهاز هتلقيه كاتبلك انو في وضع التعلم
بعد اول ١٠ ايام ابدا احكم علي البطارية و متقلقش الموبايل معايا بقاله ٥ شهور و فعلا في أول ١٠ ايام كان نفس الوضع اللي انت بتشرحو كدة