Original topic:

سامسونج a52

(Topic created on: 12-29-2023 05:59 AM)
576 Views
hazemahmed
Active Level 3
Options
جالاكسى A
هو ليه اعمل اعادة ضبط مصنع بعد التحديث اندرويد 14 ولو ماعملتوش هيفرق في اي ؟
9 Comments
Hesham_
Active Level 7
جالاكسى A
بتعمل اعادة ضبط عشان تمسح اى ملفات ملهاش لازمه من التحديث القديم و ده بيخلى الموبايل يكون سلس معاك أكتر و سريع كأنك لسه شاريه جديد .. بس أنا بصراحه مش بعمل اعادة ضبط مصنع عادى بحدث و اسيبه زى ما هو عشان عليه شغل و ملفات مهمه
_Menna_
Active Level 5
جالاكسى A
هو A52 جالك للتحديث!!
hazemahmed
Active Level 3
جالاكسى A
لاء لسه
0 Likes
MedooA52
Active Level 3
جالاكسى A
لاء. الأحسن بتعمل مسح للملفات القديمه بس
ولو عندك حجات مهمه خليها زى مهيا ومتعملش
الا عند حدوث مشكله بالسوفت وير بس دى هتحلها بس مش اكتر
Hamza-ui
Beginner Level 2
جالاكسى A
هو جاله التحديث امتى؟
0 Likes
hazemahmed
Active Level 3
جالاكسى A
لاء لسه
0 Likes
hazemahmed
Active Level 3
جالاكسى A
اعمل مسح للملفات القديمه ازاى
0 Likes
omar1984
Active Level 5
جالاكسى A
ازاى نعمل مسح للملفات القديمه
0 Likes
Mohammalaa
Active Level 7
جالاكسى A
بتعمل سمارت سوتش ببرنامج سامسونج واعمل ضبط مصنع براحتك وبعدين رجع كل حاجه من خلاله
0 Likes