km010
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-08-2025 03:05 AM in
جالاكسى A
بعد التحديث 15 الواي فاي مش شغال معايا ليه مكالمات
11 Comments
- « Previous
-
- 1
- 2
- Next »
Elmond
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-08-2025 04:05 AM in
جالاكسى A
تمام
Elmond
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
06-08-2025 04:00 AM in
جالاكسى A
بص يا استاذي اول حاجه هتخش على الضبط ثم حول الهاتف ثم اعاده ضبط ثم اعاده ضبط شبكه الهاتف المحمول وهتضغط عليها كذا مره بعد كده هترجع وهتخش على حول الهاتف ثاني بعد كده اعاده الضبط بعد كده اعاده ضبط كل الاعدادات تمام وبعد ما تخلص هتخش على الواي فاي كولينج وهتختار تفضيلات الاتصال هتخليها واي فاي مفضله على الشريحتين تمام وان شاء الله المشكله معاك تتحل بالخطوات دي لو ما اتحلتش ابعث لي رقمك القاضي ورقم تليفونك وانا اشوف لك المشكله جايه منين ممكن تكون من الراوتر بتاعك نفسه
- « Previous
-
- 1
- 2
- Next »