Original topic:

سؤال مهم جدآ

(Topic created on: 05-03-2021 04:21 AM)
523 Views
ĶĤÃŁĘÐ
Active Level 9
Options
جالاكسى A
الناس اللى مش بتفهم فى التليفونات ولا بتستخدم ربع امكانياته عاملين دوشه ليه وكل شويه فين التحديث و عاوزين التحديث وعمالين شركه زياله وفيها وفيها وهو كل حياته مجرد كاميرا وفيس وتيك توك😂🤭 . ( انتوا من البشر عادى ) ؟ . . . بصراحه انا مش شايف غير انهم محتاجين يغيروا المشرفين او يدربوهم كويس علشان ردودهم الغلط احيانآ على الاسئله مش اكتر . وشكرآ 
7 Comments
m7mdomira
Active Level 8
جالاكسى A
انا متفق معاك
جالاكسى A
!!!

0 Likes
ĶĤÃŁĘÐ
Active Level 9
جالاكسى A
؟؟؟
0 Likes
جالاكسى A
والله انت منافق
مش دى برضوا الشركة اللى عجباك
هى حرقان ليه

20210504_045022_81992.jpg

0 Likes
ĶĤÃŁĘÐ
Active Level 9
جالاكسى A
ده بقي منشورك . فى واحد محترم يكتب كدا . بقولك ايه الغى الفولو اللى عملتهولى مش ناقص اشكالك عندى

20210504_045722_27491.jpg

0 Likes
جالاكسى A
ما ترد
0 Likes
ĶĤÃŁĘÐ
Active Level 9
جالاكسى A
اولآ انت شخص مش محترم وانا مش هرد عليك ب اسلوبك . لكن افهمك لانك شايل مخك وحاطت حاجه تانى ومش هرد عليك تانى . اولآ نفس كلامى هو هو ان الشركه محترمه
ثانيه انهم محتاجين يدربوا المشرفين علشان الردود بتاعتهم غلط وبيقوله احيانآ يدعم ولا يدعم وبتكون اجابه غلط مش اكتر .لكن بما انك مريض وبوستى ده جه على جرحك فا انا مش هرد عليك تانى لانك لا تستحق عناء وجهد الرد
0 Likes