Original topic:

حرارة أثناء لعب glaxy a34

(Topic created on: 05-08-2026 10:36 PM)
154 Views
bisho_11
Active Level 5
Options
جالاكسى A
كنت بلعب مود حديد ف لعبة call of duty mobile ف مود ده جرافيك فيه على اعلى حاجه و خريطه فيه تعتبر شبه عالم مفتوح ف بلعب على من ٥٠ ل ٦٠ فريم و بيحصل دروب فربم ف نص و و فرمات بترجع تانى لطبيعتها بس هل سبب مشكله دى ال حراره و هو جهاز بيبقا ساعاتها دافى زياده عن طبيعى ف هل ده حصل بسبب حراره ولا بسبب ايه 
0 Likes
14 Comments
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
ايوه ممكن بيحصل بسبب الحرار والضغط الي علي الجهاز بسبب قوة الجرافيك بتاع الخريطة

يفضل تقلله شوية عشان الحرار عدو للبطارية وبتقلل عمرها
جالاكسى A
مود Dmz
0 Likes
bisho_11
Active Level 5
جالاكسى A
شبهو بس لا مود ف باتل رويال ال هو بتحسه قطعه من جزء بتلع war zone
0 Likes
جالاكسى A
جزيرة البعث
bisho_11
Active Level 5
جالاكسى A
ايوه بظبط
0 Likes
جالاكسى A
روسميات الخريطة مرتفعه
انا واضع الروسميات في اللعبه علي متوسط والفريمات ١٢٠
0 Likes
bisho_11
Active Level 5
جالاكسى A
هيا عندى ف خريطه دى بذات بتبقا اعلى حاجه و ٦٠ فريم بس بيحصل دروب فريم ف نص و غالبا مش متأكد بسبب ال حراره
0 Likes
جالاكسى A
اعلي حاجه عندي في الباتل ٩٠ فريم كانت ١٢٠ لكن بعد التحديث أصبحت في الباتل ٩٠
لكن طور اللعب الجماعي ١٢٠
0 Likes
bisho_11
Active Level 5
جالاكسى A
انا معرفش نوع موبايلك ايه صراحه بس انا بجيب اقل جرافيك ف كلو سواء باتل رويال او طور جماعي بجيب ٦٠ فريم و ممكن اعلى كمان بس بسأل ف طور ده بذات هل دروب فريم ده بسبب ال حراره و لا بسبب ايه
0 Likes