Original topic:

حدثت الموبايل عالواجهة الجديدة a 15. بقى يهنج جدا ايه احلل ؟

(Topic created on: 05-31-2025 01:54 AM)
310 Views
moua
Active Level 4
Options
جالاكسى A
ياريتني ماعملتو ندمت والله 
8 Comments
TEK0
Active Level 5
جالاكسى A
ضبط مصنع
0 Likes
moua
Active Level 4
جالاكسى A
مبيهنجش خالص بعدها ؟
0 Likes
TEK0
Active Level 5
جالاكسى A
التحديث الجديد غير مستقر معظم الناس عملت ضبط مصنع والفون اشتغل طبيعي
moua
Active Level 4
جالاكسى A
طيب هعملو
0 Likes
Shad00w
Active Level 6
جالاكسى A
ضبط مصنع قولا واحدا
خدوها قاعده ظهرت مشاكل ضبط المصنع بيحلها
0 Likes
moua
Active Level 4
جالاكسى A
طيب واعملو ازاي دا ؟
0 Likes
Shad00w
Active Level 6
جالاكسى A
من الايقونه الي معمول عليها بالاصفر هتضغط عليها هتنزل تحت هتلاقي اعاده الضبط بعدها هتلاقي مسح كل البيانات او اعاده ضبط مصنع اهم حاجه تحفظ حاجتك قبل ما تعمل كداSeXsH5Nx7G.png76LRhgbPXz.png
0 Likes
BEBO_TECH
Expert Level 5
جالاكسى A
إعادة ضبط مصنع