Original topic:

تليفون a15 كان كويس بس بقي في مشكله في الاتصال ساعات يعلق لما اتصل او ارد

(Topic created on: 4 weeks ago)
54 Views
Nana100100
Beginner Level 3
Options
جالاكسى A
تليفون  A15 بيعلق في الاتصال او الرد
1 Comment
rayan_farouk
Active Level 6
جالاكسى A
معايا الموبايل برضو بس مفيش مشاكل فيه يفضل تعملو ضبط مصنع ودا بعد متنقل الداتا بتعتك و100% هيرجع طبيعي