Original topic:

تطبيقات مش موجوده

(Topic created on: 02-09-2026 06:11 PM)
63 Views
adhamsalama88
Active Level 2
Options
جالاكسى A
بنزل ابلكيشن ويعملها تحديث ومش بتظهر علي شاشة الموبيل ولما بدخل الاستور بتلاقيها موجودة ايه السبب وازاي أظهر الابلكشين دي علي التليفون 
0 Likes
1 Comment
Abdullah_Now
Active Level 1
جالاكسى A
جرب روح اعدادات الشاشة الرئيسية وانزل للبرامج المخفية وشوف لو هو هناك او اعمل اعادة تشغيل