Original topic:

تحذير يا جماعه من تغير الروم

(Topic created on: 11-23-2021 08:10 PM)
483 Views
محمود_ربيع
Active Level 5
Options
جالاكسى A
محدش يسمع كلام حد ياجماعه في موضوع تغير الروم لان يا اما المعلومه مش بتبقي كامله عنده ..يا اما عارف وبيجرب 
انا كان عندي مشكله في الصوت وعملت سوفت واستمرت نزلت بوست وسألت وكل اللي رد عليا لو غيرت الروم مافيش مشكله انك ترجع تاني للروم المصرى زي ماكان بالظبط
وده محصلش والجهاز بقي مزود الخدمه تركي ومافيش اختيارات في الشبكه من تو جي ل فور جي زي الاول 
طب ليه كدا يعني دي النصيحه اني أقع في مشكله زي دي ملهاش حل 
25 Comments
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
انا معرفش ان كنت تقصدني انا ولا حد تاني
عامتآ انا اتشاركت معاك في الردود علي منشور كان سؤال حول انهي روم افضل الهندي او الفيتنامي ومن هنا ابتدا النقاش بينا
في جميع الحالات سواء كنت المقصود ام لا فا ماتقلقش مفيش مشكلة ملهاش حل القصة اللي بتقولها دي سببها ان الروم اللي نازل علي سام موبيل لتليفونك ما اتراجعش ونازل انه النسخة المصرى وهي بتاعت بلد تانيه
هينزل نسخ تانيه مضبوطه بعد مراجعتها تكون بتاعت مصر فعلآ
جالاكسى A
بعد لحضرتك رساله علي الخاص
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
وصلت وشفتها
معلش متزعلش نفسك اكيد هايحصل معاه كده برده في حاجه
انا راجعت منشورك الاصلي وفعلآ شفته
والسكرين اللي منزله لما غيرت لمزود الخدمه كان صح جدآ وكان شايفك في مصر
زي ما قلتلك استتي شويه هتلاقي الروم اللي علي سام اتصلح بيحصل الموضوع ده وبالذات مع التليفونات الجديده
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
جرب تنزل دي
احتمال تكون المظبوطه لو مش ناقلين من بعض

https://samfw.com/firmware/SM-A525F/EGY/A525FXXU4AUJ2
جالاكسى A
ربنا يباركلك يارب... هاحملها واجرب ويارب المشكله دي تكون بسيطه وليها حل
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
ما تقلقش مدام بتشتغل صح مع الاودين ومش بتغير حاجه في اعداداته يبقي كل حاجه ليها حل
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
في حاجه تانيه اخد بالي منها دلوقتي
السكرين اللي انت رافعه بعد ما غيرت الروم في المنشور اللي قبل ده انت بتقول انك منزل الفيتنامي بس الرموز اللي في السكرين بتاعت الماليزي
كان المفروض لو فيتنامي صح يكون
XXV
الظاهر اغلب الرومات لتليفونك علي سام لسه ما اتراجعتش وملخبطه وده يطمنك
جالاكسى A
للأسف حملت من الرابط اللي بعته ونفس المشكله هي هي برضه مزود الخدمه تركي برضه وواضح ان الاصدرا ده مش للمصرى
جالاكسى A
انا كنت حملت تحديث أكتوبر وكان سليم ينفع اسطبه دلوقتي ولا كدا خلاص طالما الإصدار الأعلي علي الموبيل