Original topic:

تحديث one ui 2.5 for A70

(Topic created on: 01-08-2021 02:44 PM)
153 Views
KyrolosA70
Active Level 3
Options
جالاكسى A
انا عايز حد يقولي علي معاد التحديث دا عشان احنا زهقنا فشخ من ام دا بطئ انا من شهر ٤ مستني و مجاليش فالسيرفر المصري غير تحديث 2.0 فين 2.1 و فين 2.5 ازاي A50 يجيله التحديث و احنا لا انهي دماغ فالدنيا تقول كدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
الي هيرد و يقولي قريبا او انتظر هيتهان انا عايز معاد محدد باليوم 

KyrolosA70
Active Level 3
جالاكسى A
لو حد منهم كتبلي الجمله دي هيتهان عشان شغل الاجابات المحفوظه دا مش معايا انا مستني من شهر ٤ الي فات
0 Likes
dooA70
Active Level 7
جالاكسى A
تقريبا مش هينزل دي شركه زباله ده شاومي برقبتها بتنزل التحديث ف معاده للكل بس هنقول ايه معناها ايه نبقي دافعين مبلغ ف الموبايل والتحديثات قليله وبتيجي بعد سنه 🙂🙂🙂
KyrolosA70
Active Level 3
جالاكسى A
دا لو جت اصلا حضرتك انا من شهر ٤ الي فات مستني لما الموضوع بقي مستفز
dooA70
Active Level 7
جالاكسى A
هي سامسونج معروفه ما بتهتمش غير بالفلاك شيب انما الفئه المتوسطه لا هي والفئه الاقتصادية طب الاقتصادية نقول ماشي انما الفئه المتوسطه لازم يهتموا شويه
KyrolosA70
Active Level 3
جالاكسى A
حتي الفلاج شيب مش مهتمين بيه كويس انا صاحبي معاه نوت ٢٠ بلس و مجالوش التحديث لحد النهاردا
dooA70
Active Level 7
جالاكسى A
وليه قله الاهتمام بالعملا ايه الاسلوب ده أنا كنت فن بوي لسامسونج بس شكلي هغير كل الموبايلات تتفوق عليه هما اخرهم السوفت وير وحتي دي بطيئه
KyrolosA70
Active Level 3
جالاكسى A
ولله و انت كنت عاشق للشركه عشان الواجهه و السوفت وير بس شكلي هتجه لشاومي او اوبو او ريلمي الناس دي بتهتم بعملائهم
dooA70
Active Level 7
جالاكسى A
فعلا كل الشركات دي بتهتم بالعملاء وكمان بيعملو ريفرش رأيت للهواتف بتاعتهم ف كل الفئات مش زي سامسونج
KyrolosA70
Active Level 3
جالاكسى A
حاجه تزهق ولله مكررين نفسهم و تحديثات سخيفه و مبتجيش و لو جت تبوظ الدنيا
dooA70
Active Level 7
جالاكسى A

أنا بجد زهقت من الشركه دي
0 Likes