Original topic:

ايه سبب المشكله دي بتحصل احيانا مش دايما

(Topic created on: 4 weeks ago)
172 Views
ali20000
Active Level 3
Options
جالاكسى A
Samsung Galaxy a26 5G


0 Likes
4 Comments
جالاكسى A
طب جرب تحوش الاسكرينة ولو منفعش اعمل ريستارت للجهاز
0 Likes
جالاكسى A
بتحصلي ساعات و لسا مغير سكرينة هجرب يمكن المشكلة منها
0 Likes
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى A
والي معاه a17وبيهنج تاتش خالص اصلا
0 Likes
Mohab16
Active Level 8
جالاكسى A
صراحة واجهة سامسونج دي متنفعش غير مع الموبايلات الفلاجشيب غير كدة هات موبايل من الشركات الصينية في الفئة المتوسطة .دة اللي انا لاحظتة بعد استخدام سنتين مع اس٢٤ الترا واية ٥٥
0 Likes