Original topic:

انا معايا a24 بعد شهرين بقي يستهلك٩ في المائه كل ساعه هو ده استهلاك طبيعي

(Topic created on: 02-01-2024 02:08 PM)
834 Views
محمدمرتاح
Beginner Level 2
Options
جالاكسى A
للعلم انب مش محمل اي تطبيقات ثقيله او من مصادر مجهوله


0 Likes
14 Comments
جالاكسى A
شكرا
جالاكسى A
ده في انستجرام مش عارف ده عيب فيها ولا لا عشان حسيت مره واحده ان كفائه البطاريه قلت
0 Likes
جالاكسى A
دخ استهلاك طييعي1706818492191_1706818492174_0.jpg
0 Likes
جالاكسى A
ياريت الرد يكون سريع
0 Likes
جالاكسى A
كدة بيكون شغال في الخلفية
0 Likes