Original topic:

المجلد الامن

(Topic created on: 10-08-2019 12:47 AM)
876 Views
AboAbdlrhman
Active Level 7
Options
جالاكسى A
اعتذر للازعاج بصراحة معرفش ايه فايدة المجلد الامن وحبيت افعلها بعد شويه جاني اشعار بتثبيت التطبيقات تاني فالمجلد الامن ليه 
كان قبل الA20معاي جراند برايم وكان فيه حاجة اسمها تشفير الجهاز فهل هو دا الجلد الامن لاني ملقيتش تشفير الجهاز في A20
وهل لو حطيت ملفات فالمجلد الامن بتكون محميه ازاي
12 Comments
جالاكسى A
ده بيبقي عشان تحط فيه تطبيقات وملفات محدش يقدر يشوفه غيرك بيقفل بكلمة سر او بصمه حاجه كده زي الإخفاء. والتشفير المفروض انه موجود في الحمايه
alberans
Beginner Level 2
جالاكسى A
حد عنده حل لمشكله دى عاوز احذف تسجيل من عندى ومفيش كلمت حذف عندى
0 Likes
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى A
حدث البرنامج من جلاكسي استور وهتلاقيها ظهرت
0 Likes