Original topic:

الفيسبوك

(Topic created on: 4 weeks ago)
75 Views
HAMDYMAHMOUDHAMDY
Active Level 7
Options
جالاكسى A

image


image

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا كل ما اقفل خاصيه وضع النوم يجيب لي الرساله دي يقول لي في انتظار موافقه احد الوالدين او الوصي ومش راضي الخاصيه دي تتقفل وانا الصراحه كرهت افتح الفيسبوك بسبب الخاصيه دي فلو حد عنده حل يقول لي

0 Likes
1 Comment
SamsungModerator4
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم مع حضرتك اية من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد

إرسال طلب لولي الأمر: عند محاولة إيقاف "وضع النوم" والضغط على طلب الموافقة

سيتم إرسال إشعار إلى هاتف ولي الأمر أو الوصي للموافقة على الإلغاء.التواصل مع الحساب المشرف: إذا كنت الشخص البالغ ولديك حساب مشرف على حساب المراهق

يجب عليك الدخول إلى حسابك، التوجه إلى الإعدادات، ومن ثم الإشراف العائلي / الرقابة الأبوية لتعديل وضع النوم وجميع قيود الحساب.يد
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes