HAMDYMAHMOUDHAM DY
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
4 weeks ago in
جالاكسى Aالسلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا كل ما اقفل خاصيه وضع النوم يجيب لي الرساله دي يقول لي في انتظار موافقه احد الوالدين او الوصي ومش راضي الخاصيه دي تتقفل وانا الصراحه كرهت افتح الفيسبوك بسبب الخاصيه دي فلو حد عنده حل يقول لي
1 Comment
Moderator
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
3 weeks ago in
جالاكسى Aمساء الخير يا فندم مع حضرتك اية من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
إرسال طلب لولي الأمر: عند محاولة إيقاف "وضع النوم" والضغط على طلب الموافقة
سيتم إرسال إشعار إلى هاتف ولي الأمر أو الوصي للموافقة على الإلغاء.التواصل مع الحساب المشرف: إذا كنت الشخص البالغ ولديك حساب مشرف على حساب المراهق
يجب عليك الدخول إلى حسابك، التوجه إلى الإعدادات، ومن ثم الإشراف العائلي / الرقابة الأبوية لتعديل وضع النوم وجميع قيود الحساب.يد
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك