Original topic:

الشبكة

(Topic created on: 05-20-2020 04:15 AM)
125 Views
modiii
Active Level 4
Options
جالاكسى A
انا عندي مشكلة ومش فاهمها الحقيقة لما افتح الواي فاي في اي موبايل المفروض بيظهرلي الشبكة اللي انا شغال عليها على طول بيظهرهالي بعد فترة ممكن ياخد حوالي دقيقة على ما تظهر
ومبيظهرش غير شبكة واحدة جنبها المفروض اي موبايل بيظهر كل الشبكات المتاحة واصلا مش لاقي كلمة تحديث اللي بيها ادور على كل الشبكات 
فده عيب ايه بالظبط هل الموبايل شبكته وحشة ولا فيه حاجة في الاعدادات المفروض اعملها ارجو الافادة لأن الموضوع يضايق
مشكلة تانية في لعبة call of duty وانا بلعبها فجأة الشاشة بتسود بس بيبقى فيه صوت عادي
جهازي a71  
12 Comments
GamerKing
Active Level 6
جالاكسى A
A للأسف أغلب تليفونات الفئة
بتظهرلك شبكات الواي فاي القوية فقط و كل ما تقرب من شبكة او الشبكة تقوى يظهرهالك في القايمة
و بالنسبة للبحث عن الشبكة بمجرد انك تضغط على الشاشة في منطقة القايمةو تسحب الشاشة لتحت بيبدأ البحث من جديد

لما الشاشة تسود اقفل الموبايل و افتحة تاني " مش ريستارت "
و اذا فضلت المشكله يبقى لازم تفرمت من اعادة ضبط المصنعو هايشتغل ان شاء الله
0 Likes
modiii
Active Level 4
جالاكسى A
متشكر جدا لردك بس معقولة اعمل ضبط مصنع وانزل البرامج من اول وجديد عشان الشاشة بتسود مرة واحدة في لعبة مش منطقي برضه انا مشفتش كدة
BillGates97
Active Level 6
جالاكسى A
لا في طريقة بتعمل استعادة ضبط الاعدادات ودي مش بتمسح اى حاجة ولا برامج ولا صور
modiii
Active Level 4
جالاكسى A
استعادة ضبط الإعدادات دي بتتعمل ازاي
GamerKing
Active Level 6
جالاكسى A
استعادة ضبط المصنع مش فورمات لا ده كأنه بيرجع كل الاعدادات للاصل بتاعها و انت تبدأ تعيد الضبط زي ما انت عاوز
طبعا مع الاحتفاظ بالتطبيقات و التحديث الجديد

لكن الفورمات من الدوس " و الموبايل مقفول" لازم بيرجع الموبايل زي اول يوم اشتريتة
0 Likes
BillGates97
Active Level 6
جالاكسى A
اول واحده دي
GamerKing
Active Level 6
جالاكسى A
ايوا هي دي
هاتعيد الاعدادات زي ما اشتريتة
0 Likes
BillGates97