Original topic:

التحديث A72

(Topic created on: 02-28-2022 12:43 PM)
87 Views
sheriff0
Active Level 3
Options
جالاكسى A
فين التحديث يا شركة نصابة ؟؟؟!!!
اى حد معاه A72 يبيعه عشان كدة استهزاء بعقولنا لو التحديث مجاش انهردة تبقو مش محترمين بصراحة التحديث فين ؟!
sheriff0
Active Level 3
جالاكسى A
التحديث فى مميزات انا من حقى كعميل انى استخدمها فى الوقت اللى هما مححدينه لكن عدم احترام المواعيد يعنى نصب و عدم احترام للعميل صح اعتقد ان كلامى واضح
جالاكسى A
انتي صح ومن حقك تعترضي بس لو شتمتي فيهم لبكره محدش هيسمعك اصلا
0 Likes
sheriff0
Active Level 3
جالاكسى A
طيب خلاص يبقى نبيع الموبايل او نجيب الموبايل من برة مدام الموضوع لوى دراع و عدم تقدير خلاص
جالاكسى A
ان شاء الله يجيلك ومتزعليش وهدي نفسك خير
0 Likes
sheriff0
Active Level 3
جالاكسى A
تسلم شكرا لأهتمامك
جالاكسى A
الله يسلمك من كل شر يارب
0 Likes
islam7767
Active Level 5
جالاكسى A
حاجه متخصكش ، كل واحد حر ، فيه حاجه اسمها سياسة احترام العملاء والمصادقيه ، وده لو حصل بره في الخليج مثلا الشركه بتدفع غرامات للعملاء طالما مفيش التزام ، وانا من الناس اللي التحديث لو مجاش الشهر ده هغير لاي براند تاني وكل واحد حر في رأيه ، وانا اتعودت اني الاقي احترام في المقابل
جالاكسى A
حاجه متخصنيش لو انا وجهتلك كلام او غلطت فيك واتمني اسلوبك يكون أفضل من كده وانا مش مع م مع تأخير التحديث ولا الكلام ده بس كل الشركات ليها ما ليها وعليها ما عليها
0 Likes
islam7767
Active Level 5
جالاكسى A
لا الشركات ملهاش حاجه وعليها بس ، لاننا بندفع فلوس مقابل خدمه ، وايوه انت داخل تهاجم كل واحد بيدافع عن حقه وبتحبطه وبتدافع عن شركه معندتهاش مصداقية ولا احترام لعملائها ، وتعليقك سلبي جدا ، وطالما ميفرقش معاك التحديث او مش معاك نفس الموديل ، يبقى ميخصكش منشوراتنا لاننا بندافع عن حقوقنا
0 Likes
جالاكسى A
ربنا يشفيك مش هرد علي هبلك وكلامك خساره اضيع وقتي مع واحد معندوش ذوق
0 Likes