Original topic:

التحديث الجديد ل a54

(Topic created on: 11-26-2023 11:52 AM)
749 Views
Abdulrhamn1
Active Level 3
Options
جالاكسى A
السلام عليكم انا موبيلي a54 و قمت بالتحديث الجديد و الواجهه بقا فيها لاج و بطئ رسترت الجهاز و عملت إعادة ضبط للاعدادات و لسه برضو حد عنده نفس المشكلة او يعرف حل ليها
16 Comments
Omar_h_a
Active Level 10
جالاكسى A
العفو
0 Likes
Abdulrhamn1
Active Level 3
جالاكسى A
بقولك عملت ضبط مصنع ولسه زي ماهو
0 Likes
جالاكسى A
اعمل سوفت يدوي
0 Likes
Abdulrhamn1
Active Level 3
جالاكسى A
ازاي
0 Likes
جالاكسى A
لو متعرفش يبقي بلاش احسن عشان موضوع يطول شرحه او ادخل عاليوتيوب وخد فكرة بس متعملش حاجة لان الموضوع عاوز خبرة وبيبقي في خطورة ع الجهاز
0 Likes
Abdulrhamn1
Active Level 3
جالاكسى A
ممكن اعمل ضبط مصنع عادي
0 Likes
Abdulrhamn1
Active Level 3
جالاكسى A
بس المشكلة ف الحجات اللي عليه مهمه
0 Likes