Hussein_Alabbad y
Active Level 5
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-13-2024 02:54 PM in
جالاكسى A
لو سمحتم لما بوصل البلوتوث بالسيارة بيتوصل مكالمات فقط بدون ميديا. ممكن أعرف السبب والحل بعد اذنكم 🙏🏼
2 Comments
Moderator
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
10-13-2024 07:10 PM in
جالاكسى Aمساء الخير مع حضرتك اية من سامسونج مصر
بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد
فى البدايه بعتذر لحضرتك جدا عن المشكله اللى بتواجهك
بناء على سؤالك أستأذن حضرتك فى اتباع الأتى :
الضبط-الادارة العامة- اعادة الضبط-اعادة ضبط جميع الاعدادات
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك
Hussein_Alabbad y
Active Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-13-2024 07:15 PM in
جالاكسى A
دا إعادة ضبط مصنع ولا حاجة تانية؟