Original topic:

البصمه

(Topic created on: 04-01-2026 06:57 AM)
96 Views
mohamed2030m
Active Level 1
Options
جالاكسى A
حد عنده فكره عن موضع البصمه في A16 وقفت يوم و اشتغلت و وقفت من امبارح م اشتغلتش تاني
0 Likes
2 Comments
Ahmed1Samir2
Active Level 7
جالاكسى A
لو التلفون لسه في الضمان
يستحسن تروح للتوكيل وهو هيصلحها عادي
دي اصلا مشكله مشهورة في الهاتف دا
0 Likes
جالاكسى A
بما أن الـ A16 لسه جديد فاحتمال كبير تكون مشكلة سوفت وير أو تعليق في التعريفات جرب الخطوات دي بالترتيب

​ادخل على الإعدادات > العناية بالجهاز > التشخيصات، واعمل اختبار للحساسات والبصمة وشوف هيقولك إيه. ​لو مش متعرفة أصلاً في الإعدادات جرب تشغل الـ Safe Mode لو اشتغلت يبقى فيه تطبيق عندك هو اللي معطلها ​لو الجهاز لسه في الضمان أنصحك تروح التوكيل فوراً لأن ده عيب تصنيع واضح في الفلاتة طالما بتشتغل وتفصل ومتحاولش تضغط على الزرار بقوة
0 Likes