mohamed2030m
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-01-2026 06:57 AM in
جالاكسى A
حد عنده فكره عن موضع البصمه في A16 وقفت يوم و اشتغلت و وقفت من امبارح م اشتغلتش تاني
2 Comments
Ahmed1Samir2
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-01-2026 08:09 AM in
جالاكسى A
لو التلفون لسه في الضمان
يستحسن تروح للتوكيل وهو هيصلحها عادي
دي اصلا مشكله مشهورة في الهاتف دا
يستحسن تروح للتوكيل وهو هيصلحها عادي
دي اصلا مشكله مشهورة في الهاتف دا
النجم_الثاقب
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-01-2026 09:17 AM in
جالاكسى A
بما أن الـ A16 لسه جديد فاحتمال كبير تكون مشكلة سوفت وير أو تعليق في التعريفات جرب الخطوات دي بالترتيب
ادخل على الإعدادات > العناية بالجهاز > التشخيصات، واعمل اختبار للحساسات والبصمة وشوف هيقولك إيه. لو مش متعرفة أصلاً في الإعدادات جرب تشغل الـ Safe Mode لو اشتغلت يبقى فيه تطبيق عندك هو اللي معطلها لو الجهاز لسه في الضمان أنصحك تروح التوكيل فوراً لأن ده عيب تصنيع واضح في الفلاتة طالما بتشتغل وتفصل ومتحاولش تضغط على الزرار بقوة
ادخل على الإعدادات > العناية بالجهاز > التشخيصات، واعمل اختبار للحساسات والبصمة وشوف هيقولك إيه. لو مش متعرفة أصلاً في الإعدادات جرب تشغل الـ Safe Mode لو اشتغلت يبقى فيه تطبيق عندك هو اللي معطلها لو الجهاز لسه في الضمان أنصحك تروح التوكيل فوراً لأن ده عيب تصنيع واضح في الفلاتة طالما بتشتغل وتفصل ومتحاولش تضغط على الزرار بقوة