bisho_11
Active Level 5
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
جالاكسى A
معايا ايربودز redmi buds 6play كنت بستعملها على موبايل ال قديم ال هو redmi 9a و كانت شغاله حلو ولما بعلى صوت عليه كانت سماعه بتدينى اعلى حاجه ف مستوى صوتها طبيعي لما نقلت ل samsung و جربت عليه سماعه و بذات لما اجى اعلى صوت صوت ف سماعه بيبقا اعلى من صوتها طبيعي ال كانت عليه ف موبايل redmi ف ده ممكن يؤدى ان سماعه تبوظ لان كده صوت اعلى من مستواها طبيعي ف ايه حل مشكلة دى عشان دورت كتير و ملقتش حل
2 Comments
الخـــــوارزم
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
جالاكسى A
لا تقلق، هذا الاختلاف في مستوى الصوت بين أجهزة شاومي (Redmi) وأجهزة سامسونج أمر شائع جداً عند استخدام نفس السماعة، وهو لا يعني بالضرورة أن السماعة ستتعطل فوراً، ولكن الصوت المرتفع جداً لفترات طويلة قد يؤثر على العمر الافتراضي للسماعة وللأذن أيضاً.
bisho_11
Active Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
جالاكسى A
مشكله انو اختلاف شاسع يعنى انا بخلى صوت ف نص عشان بيدنى نفس صوت طبيعى ال كان ف جهاز ريدمى و جربتها على ال a52 اشتغلت من غير حاجه مش عارف بقا موبايلى انا مالو