عزبب
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-11-2025 11:45 PM in
جالاكسى A
بعض الأمور اولها وجود كرتونه مكتمله من شاحن سريع وغلا ف للحماية وسماعه وثانيها عدم المغالاه بالسعر فالشركه تبع نظام الاندرويد والذي يعمل به كثير من الشركات مثلا هاتف ريمي نوت 13 من شاومي ثمنه 8200 جنيه مصري وهاتف a36 الجديد من سامسونج اقل نسخه 16500جنيه مصري مع عدم وجود فروقات تذكر بل يتفوق الشامي بوجود علبه مكتمله بها شاحن 33وات وجراب حمايه وهكذا لو قارنت اجهزه من شركات اخري بسامسونح
5 Comments
hossamos
Active Level 8
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-11-2025 11:57 PM in
جالاكسى A
بس في نقطة مش واخد بالك منها فترة الدعم الطويلة مفيش شركة بتقدمها في موبايل في فئته أو حتي الاعلي منه وده هيحفظلك قيمة الموبايل لو بعته بعد كام سنة فأنت هتدفع كتير بس هيبقي استثمار للمستقبل كانك معاك ايفون
ahmedcasper2
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-12-2025 12:12 AM in
جالاكسى A
مع احترامى هو فين الدعم الشركة الزبالة دى متأخرة شهور الناس بتستعد للاندرويد ١٦ واحنا لسه بنعط باندرويد ١٤
عزبب
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-12-2025 12:01 AM in
جالاكسى A
هقول لحضرتك حاجه مهمه انا متعود اغير موبيلي واغير الشركه لاحظت ان السوق لا يرحب بموبلات سامسونج وكان عندي ريمي نوت 13 ووجدت له أكثر من مشتري وبسعر عالي فلم اخسر به كثيرا بالرغم من أن الموبيل ليس له تحديثات قادمه
OmarA212
Expert Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-12-2025 12:08 AM in
جالاكسى A
انت بتقارن موبايل لسة نازل بموبايل نازل من اكتر من سنة اكيد الجديد سعره اعلى وكلامك مكنش دقيق لما قلت مفيش فروقات تذكر هو تقريبا مفيش شبه اصلا المعالج فالسامسونج اقوى والكاميرات اقوى والشاشة احسن وخامات التصنيع اقوى ودعم السوفتوير حدث ولا حرج وبالنسبة لموضوع الشاحن ف موبايلات سامسونج بتبقى غالبا احسن ك مواصفات من الموبايلات اللي فنفس فئتها السعرية ف اوقات كتير ف ده بيعوض ده والشاحن حاليا الاصلي سعره تحت ال٦٠٠ جنية بشوية حلوين والجراب وشاشة الحماية كده كده مش هيقعدو شهرين ويتغيرو
انا مش بطبل لسامسونج واكيد فيها عيوب زي موبايل الA26 اللي يعتبر سيء لكن الحق بالحق يقال
انا مش بطبل لسامسونج واكيد فيها عيوب زي موبايل الA26 اللي يعتبر سيء لكن الحق بالحق يقال
عزبب
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-12-2025 12:21 AM in
جالاكسى A
انا كان عندي ريمي نوت 13 لشاومي لك الأشياء التي ذكرتها من معالج وشاشه وجوده الخامات سوف لا تجد فروق تستدعي ان يكون السعر بالضعف مثلا شاشه ريمي اموليد والوانها افضل منa36 معدل التحديث 120 هرتز ونواف الشاشه بريدمي انحف وهناك حاجه مهمه والتي دايما ما يذكره اليوتيوبر وهي أدوات الذكاء الصناعي أيضا موجود معظمها بريدمي ويبقي السوق الذي يفضل مكتمل ثمنه نصف سعر السامسونج