Original topic:

اشعارات A52

(Topic created on: 10-18-2021 11:41 AM)
66 Views
Ahmedmohya
Active Level 1
Options
جالاكسى A
بيجيلى اشعارات من شركة فودافون والموبايل فى وضع القفل (زى اللى فى الصورة) بيفضل الموبايل منور بسببها ومش بيضلم غير لما اخرج انا منها واحيانا بتيجى بالليل وانا نايم وبيفضل الموبايل منور طول الليل وبصحى الاقيه خلص شحن ... احل المشكلة دى ازاى ؟؟

image

17 Comments
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
وانا بتحصلى بس من شركة اتصالات وانا قافل البيانات بس بعمل الاتى بفعل وضع الطياران واشغلة تانى بعد كدا مش بلاقى الرسالة دى تانى..... بس لو فتحت البيانات بالغلط وانا مش معايا رصيد بتظهر تانى ومنيجى عامل وضع الطيران من جديد ومنطفية
Ahmedmohya
Active Level 1
جالاكسى A
مش حل ان افعل وضع الطيران كل ما اسيب الموبايل علشان متظهرش بيجيلى مكالمات كتير ومش هعرف ابقى مفعل وضع الطيران
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
اقصد فعل الوضع وافصلة تانى فى نفس الوقت فعل الوضع لحد متلاقى اشارات الشبكة اتكنسلت من فوق وبعد كدا افصل الوضع من جديد
0 Likes
Ahmedmohya
Active Level 1
جالاكسى A
يعنى انا لو فعلت وضع الطيران مرة وهى موجودة مش هتظهر تانى الاشعارات دى ؟؟
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
طب هقولك اعمل الموضوع ده دلوقتى فعل وضع الطيران واستنى ثانيتين وافصلة ومش هتلاقى الرسالة دى تانى بس فى حاجة لو انت مش معاك رصيد على الخط وفتحت بيانات الهاتف هتظهرلك تانى فتعمل وضع الطيران من جديد
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
وكمان لو تاخد بالك عند علامة البيانات هتلاقى علامة H العلامة دى تدل ان انت مش معاك رصيد او مفيش شبكة وتظهرلك الرسالة والموضوع ده بيحصلى وبنعمل وضع الطيران وافصلة تانى لان بيكون العيب مش من التلفون بيكون من الخط
0 Likes
Ahmedmohya
Active Level 1
جالاكسى A
انا بيتهيالى دى مشكلة فى التليفون المفروض الاشعار ده ميظهرش ويظهر الكيبورد كده وانا قافل الموبايل كده انا معرض ان اى حد يغيرلى اعدادات الخط بتاعى وثانيا انا كان معايا موبايل قبل ده وبنفس الخط ومكنش الاشعارات دى بتظهر كده ولا الموبايل بيفضل منور كده .. انا جربت موضوع وضع الطيران ده واعتقد انه مش حل نهائى خصوصا انى دايما فاتح بيانات الهاتف
0 Likes
mohamedalngar
Active Level 6
جالاكسى A
اغلق الاشعارات على شاشة القفلSmartSelect_٢٠٢١١٠١٨-١١٤٠٣٤_Settings_8157.jpg
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
هيكون الرسالة شغالة فى الخلفية وبتستنزف من البطارية افضل شى فعل وضع الطيران واقفلة تانى
0 Likes