Original topic:

اسوء براند !!

(Topic created on: 05-11-2023 03:02 PM)
769 Views
Moustafa_M_El-kholy
Active Level 3
Options
جالاكسى A
شركة زباله و تعامل زباله و منصحش اي حد يشتري تلفوناتهم عشان كلها فترة و التلفون هيعلق و محدش من الشركة الزباله هيسأل فيك من الآخر ولع ف نفسك
15 Comments
xxx4
Active Level 7
جالاكسى A
ليه عملتلك ايه شركة سامسونج 🤔🤔🤔
جالاكسى A
ادخل شوف صفحتي
0 Likes
xxx4
Active Level 7
جالاكسى A
علي برنامج samsung members ولا ايه
0 Likes
جالاكسى A
اه
0 Likes
xxx4
Active Level 7
جالاكسى A
بس اختي معاهة تلفون من سامسونج وقديم و كويس معاهة جدا فا ليه انتا بتقره سامسونج خلاص لو مش عايزه سامسونج روح شوف اي شركة بس متشتمش علي الشركه هيا عيبها الوحيد هوا التحديات بس غير كدة هيا الأفضل و لو سمحت لو عندك مشكله مع الشركه متعتش تشتم في الشركه
جالاكسى A
انا بتكلم ع سوء الخدمة قاعد اعمل ف منشورات و محدش بيرد و إلي يرد يقلي فرنطه ايه بقا العبط ده انا لما بفتح حاجه ع التلفون التلفون بيلاج بطريقة فظيعة و ممكن التتش و الشاشة يثبوا و لو قافل مش بيفتح إلى بعد فترة تخيل كده موبيل تيجي فتحه و ميرداش إلى بعد ٥ ولا ١٠ دقايق
0 Likes
xxx4
Active Level 7
جالاكسى A
بس مشوفتش اي حد بيشتكي عن المشاكل دي
0 Likes
mohamedjo11
Active Level 6
جالاكسى A
والله كلامك صح شركة سامسونغ شركة محترمه
0 Likes
xxx4
Active Level 7
جالاكسى A
شكرآ لكلامك 😇😇😇
0 Likes