Original topic:

استفسار

(Topic created on: 3 weeks ago)
79 Views
Lateer
Beginner Level 2
Options
جالاكسى A
انا اشتريت Samsung a17 5g من ٥ ايام بظبط وبيسخني من الجزء العلوي من اقل مجهود وفي بعض التطبيقات بتهنج وفيها لاج ممكن حد يفدني اروح ارجعه ولا اعمل اية 
0 Likes
3 Comments
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
روح الاعدادات > البطارية > وشوف التطبيقات الي بتستهلك من موارد الجهاز وتحديدا المعالج
لان حاجة زي دي سببها تطبيق شغال في الخلفية باستمرار غالبا
0 Likes
eyad7
Beginner Level 2
جالاكسى A
لو فيه اي برنامج شغال في الخلفيه اقفله
اما على موضوع السخونة دا احنا في الصيف انا تيليفوني a17 4g و بيسخن
لو عندك امكانية اشتري مبرد
0 Likes
جالاكسى A
انا ايضا معايا A17 الفورجي.... من 7 شهور وشغال كويس كنت محتار بينه وبين انفينكس هوت 60 برو.... بس فيه ناس ابتدت تشكي من عيوب ظهرت في انفينكس هوت ٦٠ برو.... مثل السخونة العالية مايك المكالمات حتي الشبكات والوايفاي في ناس اشتكت منهم....... وفي ناس قالت جهاز ممتاز..... لذلك علشان مكنتش مطمن روحت لA17 ومصرش بصراحة
0 Likes