Original topic:

ازاي اقفل تطبيقات التيلفون

(Topic created on: a month ago)
142 Views
Hendo
Beginner Level 2
Options
جالاكسى A
انا مش عارفة اعمل قفل لتطبيقات الفون معايا سامسونج A56 وتعبت جدا ومش عارفة افعل ال Secure folder
3 Comments
strangerpilot
Active Level 2
جالاكسى A
الخطوات دي او من الستاره1778944861945.jpg
0 Likes
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
مفيش طريقة غير ال
Secure folder
سوفتوير سامسونج مفيهوش قفل للتطبيقات

👇لاكن ممكن تشوف دول

https://github.com/nethical6/LockLock

https://github.com/PranavPurwar/AppLock
0 Likes
Hendo
Beginner Level 2
جالاكسى A
اعمل لوجين علي سامسونج اكونت ازاي طيب مش لاقية ابليكشن اسمو سامسونج اكونت
0 Likes