Original topic:

note 8 كنت رافع الشاشة اعلي سطوع هل الاستهلاك ده طبيعي

(Topic created on: 08-19-2019 11:39 PM)
456 Views
M0hamedfarag
Beginner Level 2
Options
جالاكسى نوت

image


0 Likes
1 Comment
KareemMohamed
Active Level 5
جالاكسى نوت
اه طبيعي لان بطارية النوت ٨ اصلا صغيرة شوية فالما تلعب حاجة زي كلاش رويال ونص ساعة بابج و كل دا علي اعلي سطوع فاعادي
0 Likes