Original topic:

note 20 ultra 5g snapdragon

(Topic created on: 01-13-2021 01:58 AM)
120 Views
Wkharposh
Active Level 2
Options
جالاكسى نوت
لدي هذا الموديل وللان لايوجد تحديث مع العلم كل الموديلات تم تحديثها حتى نوت ١٠ وللان هونج كونج والصين وتايوان snapdragon مافيش تحديث لماذاااا مع العلم نفس المعالج لامريكا وكندا تم تحديثه 
13 Comments
Kareeeeem
Active Level 6
جالاكسى نوت
الحال من بعضه و لسه مكلم سامسونج هونج كونج و قالوا انه مفيش اي معلومة التحديث هيكون امتي لدرجة انه قالي غالباً مفيش تحديث هينزل له ونش فاهم ازاي كده
لسه مستني رد سامسونج تايوان لأن الموديل ده لل ٣ دول ف لعله خير
الكلام علي انه سوق الصين و تايوان مستني موبايل سامسونج الجديد ف عشان يبيعوا ف ماسكين تحديث النوت لحد ما البيع يبدأ يشتغل
Wkharposh
Active Level 2
جالاكسى نوت
لاحول ولاقوة الا بالله هو ده جزائنا اننا اشتريناه للأسف انا كنت باتعامل مع اتش تي سي فلاج شيب وأول مره اشتري سامسونج.. غلطه ومش هاتتكرر
0 Likes
Kareeeeem
Active Level 6
جالاكسى نوت
لا متقلقش خالص
الأمريكان نفسهم اشتروا كتير من الموديل ده لأن انت عارف انه شركات المحمول هناك ليها نسخة حصرية لكل شركة فدي مفتوحة
ف احنا مش لوحدنا خالص
اعتقادي انه غالباً خلال الشهر ده او اول الشهر الجاي بالكتير ان شاء الله هيكون التحديث نزل
بصراحة هو يستاهل نصبر و الموديل ده احلي من الي موجود في مصر بكتير.
لعله خير ان شاء الله
Wkharposh
Active Level 2
جالاكسى نوت
التحديث وصل بسلامة الله
Kareeeeem
Active Level 6
جالاكسى نوت
يا أخي ولا كأنه كان جاي راكب ناقة
Wkharposh
Active Level 2
جالاكسى نوت
ههههههههههههههه المهم انه وصل بسلامة الله الحمد لله
Wkharposh
Active Level 2
جالاكسى نوت
الامريكان التحديث عندهم من نصف شهر ديسمبر تقريبا .. كله خير طبعا أكيد ااحمد لله والشكر لله على كل حال .. طبعا أكيد الموديل ده أفضل بكثير من الثاني في كل حاجه
0 Likes
Elhwaeti
Active Level 1
جالاكسى نوت
ممكن تشوف على اليوتيوب الفروقات اللي بين الجهاز الان وبين الجهاز بعد تحديث 11 و وجه 3.0 ولو الفرق مش كبير هيبقى عادي ونصبر انا عن نفسي جتني الفكره ده وانا بكتبها وهدخل اشوف
لاني معايه النسخه نفس اللي معاكم