Original topic:

good lock

(Topic created on: 01-05-2021 12:06 AM)
206 Views
Kareeeeem
Active Level 6
Options
جالاكسى نوت
هل فيه حد عرف ينزل good Lock علي التليفون و قدر يغير من كيبورد سامسونج عن طريق key cafe؟
أنا عملت كل شيء لكن التأثيرات علي الكيبورد مش شغالة لكن ال theme متاحة وانا مش عايز theme لكن عايز الكيبورد يبقي rgb زي الكمبيوتر
هل الكل كده و لا فيه حد لاقي حل. 
8 Comments
Ahmed2ooo
Active Level 3
جالاكسى نوت
نزلته ازاي وده اي فيدته
0 Likes
Kareeeeem
Active Level 6
جالاكسى نوت
ده زي كوكتيل برامج حصرياً من سامسونج لكن للأسف متاح فقط في أمريكا و الهند و أعتقد دولة أو اتنين من شرق أوروبا و من خلاله تقدر تغير حاجات كتير و تعمل themes لجهازك بالشكل الي تحبه و تغير الكيبورد بكل الأشكال و الأهم تخليها تعمل تاثيرات rgb زي كيبورد الألعاب بتاع الكمبيوتر و فيه برامج تانية كتير جواه
هو عبارة عن luncher للبرامج دي
أنا نزلته و عملت كل شي لكن لان موبايلي من تايوان ف الكيبورد بتاعتي مختلفة عن أي كيبورد لسامسونج و مش فاهم ليه بصراحة فمش قادر افعل تأثيرات عليها
تقدر تنزل good lock و theme park و key cafe من خلال apkmirror
هو رهيب بصراحة و اتمني سامسونج تفتحه لكل الأسواق
0 Likes
Ahmed2ooo
Active Level 3
جالاكسى نوت
نزلته بس مش بيفتح
0 Likes
Kareeeeem
Active Level 6
جالاكسى نوت
لازم تنزل ال ٣ برامج الي قولتهم فوق عشان تقدر تشغل
good lock
theme park
key cafe
و من خلال key cafe تقدر تغير الكيبورد بس اتأكد انك مشغل كيبورد سامسونج الأصلية الي مع الجهاز
0 Likes
WindierEar23299
Active Level 10
جالاكسى نوت
اظن لازم يكون الone ui عندك 2.5 على الاقل عشان تشتغل الكيز كافى
0 Likes
Kareeeeem
Active Level 6
جالاكسى نوت
و انا بالفعل جهازي 2.5 ui
الفكرة انه سامسونج عاملة البرامج دي بشكل حصرى لدول معينة فمش اي كيبورد بتشتغل عليها لكن اعتقد الكيبورد الي بتنزل مصر ممكن تشغلها و للأسف جهازي مش من مصر
0 Likes
heroone
Active Level 8
جالاكسى نوت
كنت منزل good lock وجميع برامجه وكنت مشغل تاثيراتkeycafe على كيبورد سامسونج بس بعد التحديث الجديد فرمت الهاتف وجار تنصيب البرامج مرة اخرى.
مع العلم ان بعد التحديث الجديد بعض التطبيقات بداخل goodlock لم ولن تعمل مع اندرويد ١١
0 Likes
Kareeeeem
Active Level 6
جالاكسى نوت
هو واضح انه حاجات كتير مش بتشتغل كويس مع التحديث الجديد سواء برامج سامسونج أو بعض برامج جوجل
اعتقد قريب هينزل تحديث تاني بيك مع باتش الأمان بتاع شهر يناير او فبراير و يصلح العيوب دي ان شاء الله