Original topic:

Type c and headphone

(Topic created on: 10-01-2022 01:34 AM)
50 Views
MoFathallah
Active Level 1
Options
جالاكسى نوت
... انا معايا نوت ٢٠ الترا سناب دراجون واشتريت سماعات هيدست Jbl quantum 200 المدخل بتاعها 3.5 عايز اشغلها بأفضل صوت طبعا اشتريت
 adapter wiwu Type c to type c and 3.5
ب ٧٠٠ جنيه 
 بس صوتها واطي ومش عطياني احسن حاجه خالص .
ولما جربتها علي تليفون في 3.5 دايركت كانت احسن.

ايه الحل ... 
Mohamed_Wael
Active Level 4
جالاكسى نوت
ما هو دة اللي أنا كنت عايز أوصلهولك إن مش هتعرف تستمتع ١٠٠ % بالسماعة بسبب مشكلة الأدابتر ديه اللي بتقلل من جودة السماعة للآسف
MoFathallah
Active Level 1
جالاكسى نوت
طب اشوف حاجه تايب سي بقي ولا بلوتوث ايه رأيك ؟
0 Likes
Mohamed_Wael
Active Level 4
جالاكسى نوت
بلوتوث طبعا لإن دلوقتي إحنا بقينا فعصر الحاجات الاسلكية فالبلوتوث أفضل بس لازم تبقي مهتم بيها شوية وهتحتاج إنك تشحنها كل يوم
0 Likes
MoFathallah
Active Level 1
جالاكسى نوت
الفكره عشان الجيمز والتأخير والتعارض مع الراوتر وبيشوش عليه ... انا عندي بلوتوث بس الواير بالنسبالي بيرفيكت
0 Likes
Mohamed_Wael
Active Level 4
جالاكسى نوت
خلاص جرب وحاول أنك تاخد علي البلوتوث الفترة الجاية ولو لاحظت تأخير فالسماعة حاول ترتقي لليفل الفلاجشيب بتاع السماعات الغالية شوية و ديه اللي بيبقي أدائها فوق الممتاز
0 Likes
Mohamed_Wael
Active Level 4
جالاكسى نوت
و نصيحتي ليك إنك تجيب سامسونج بودز أو أبل إير بودز وشوف السعر المناسب ليك فيهم و إتفرج عالفيديوهات مراجعات ليهم عاليوتيوب وقرر
0 Likes
MoFathallah
Active Level 1
جالاكسى نوت
انا كنت بدور في الهيدست عشان بتبقي اريح ليا ... بس انا فعلا ممكن اشوف السامسونج بود بس هذوف اداءها في الجيمز ايه
0 Likes
Mohamed_Wael
Active Level 4
جالاكسى نوت
ممكن لو حضرتك شخص جيمر تجيب هيدست خاصة بالجيمز وديه تقريبا بنفس سعر السامسونج بود أنا لو مكان حضرتك هجيب السامسونج بود لإنها تنفع فأي حاجة و فأي مكان و شكلها صغير و يكاد يكون غير ملحوظ عالعكس الهيدسيت اللي مش هتعرف تمشي بيها كويس بسبب حجمها الكبير
Mohamed_Wael
Active Level 4
جالاكسى نوت
أنا عن نفسي كجرافيك ديزاينر بحب يبقي عندي هيدسيت فالبيت خاصة بالشغل الأونلاين و إيربودز خاصة بالخروجات و كدة يعني
MoFathallah
Active Level 1
جالاكسى نوت
ترشح ايه سامسونج بود او هيدسيت ؟
0 Likes