Original topic:

Note 21 _ Note 20 Ultra _ 12 Pro Max

(Topic created on: 01-24-2021 03:28 AM)
201 Views
Elostora00
Beginner Level 2
Options
جالاكسى نوت
عايز رأيكم ياجدعان _ اشتري دلوقتي من الأمارات 
Note 20 ultra ولا iPhone 12 Pro Max مستعمل الاتنين بنفس السعر 

مش هينفع اسيب الفلوس عشان هتتصرف _ ومتفائل بالنوت 21 اللي هينزل وكارة الS21 شايفة جهاز فاشل وميستاهلش جنية وهيتحرق سعرة اساسا كمان 3/4 شهور قبل النوت الجديد

ولما أجي أبيع ال20 Ultra نسخة Snapedragon و 512 ونضيفة وبرونز هتجيب تمن محترم بعد 5/6 شهور ولا هيتخسف بالأرض مقارنة بال12 Pro max ?? محتاااار والله وعايز رايكم
6 Comments
mohameddesoky
Active Level 7
جالاكسى نوت
آيفون احسن
0 Likes
1Fady1
Active Level 10
جالاكسى نوت
هو مين قالك ان هيبقي ف نوت اصلا 😂😂
KINGMOUNIR
Active Level 8
جالاكسى نوت
حابب اقولك إنك على حسب نظامك فى الإستخدام وانا الفون هايقعد معاك او انك هاتفكر تبيعه الاندرويد حاجة والايفون حاجة من حيث نظام التشغيل انا شخصيا مبحبش نظام الآيفون ولما حبيت اشترى اشتريت اس ١٠ بلس صراحة فون جميل مع ان سعرة كان جيب ايفون ويجيب اس٢٠ ونوت برضو امكانيات اعلى بس هى حسب الإستخدام والراحة الشخصية وإن اكون شارى الحاجة عن اقتناع مش اكتر مش اكتر
وشئ تانى انت عندك ممكن تعرف تشترى بكل سهوله والمواصفات الفنية لكل دولة تختلف بخلاف لما تنزل مصر
0 Likes
Artist8
Active Level 10
جالاكسى نوت
حسب تفضيلك الشخصى ، هل أنت بتفضل ال iOS ولا أندرويد ..
عموما الاتنين بقوا شبه بعض فى جوانب كتير دلوقت ...
أنا عن نفسى مستخدمتش iPhone بشكل شخصى ، و لما حبيت أغير تليفونى أشتريت سامسونج و فضلته على iPhone
S21 من المعلومات إلى عرفتها عنه ، أنا شايف إنه جهاز ممتاز ، و بشكل عام منصحكش تشترى مستعمل ، و لا وارد من بلد تانية عشان التحديثات ...
أما لو أنت متعود تبيع الموبايل بعد فترة ، فأكيد iPhone هيحافظ على سعر عالى لفترة أطول من أجهزة أندرويد
Tamer260
Active Level 6
جالاكسى نوت
مافيش وجه مقارنه بين الاتين ولو انت بتستخدم السامسونج خليك فى النوت اعلى فى المواصفات
0 Likes
amrelmatarawy
Active Level 2
جالاكسى نوت
عملت ايه في الاخر note و له iPhone?
0 Likes