Original topic:

Note 10+ 5g

(Topic created on: 05-07-2022 11:10 PM)
109 Views
hk306
Active Level 1
Options
جالاكسى نوت
السلام عليكم من فترة حطيت جهازي على الشحن وطبيعي بيعمل ريستارت للجهاز كل يوم في وقت معين انا محدده بس في مرة قمت من النوم وفتحت الجهاز لقيت كل الفيديوهات الي انا منزلها او بالاصح كل حاجة في ملف downloads اتمسحت كلها حرفيا حوالي اكتر من 120 جيجا واستغربت جدا وكمان كل مرة التليفون لما يعمل ريستارت المساحة المستخدمة بتتغير وتحديدا بتزيد لوحدها بتاع تقريبا 4-7 جيجا كده.
ايه هي المشكلة وايه الحل؟؟ نرجو الافادة.
7 Comments
جالاكسى نوت
الموضوع مرتبط بالسوفت وثانياا بالمساحه وطلما جهاز 5gيبقاه وارد الخارج بوص جرب سوفت جديد غير اللى جى بى عند بيفهم وجرب الجهاز لو عمل حاجه تانى يبقاه فى الهرد وبكده احسن حد بيحل الكلام ده فى السراك مول شوف وانا ققولك تعمل ايه بس ان شاءالله سوفت بإذن وخير بإذن الله
hk306
Active Level 1
جالاكسى نوت
ما انا جايبه من برا ماشي بس محصلتش معايا قبل كده بقالي سنتين و اكتر بستخدمه وشغال زي الفل والكلام ده من حوالي شهرين كده ومحصلش تاني الحمدلله بس عايز اعرف يعني ايه السبب ده بخصوص الحاجات الي اتمسحت
اما بخصوص المساحة الي بتتغير لوحدها ده بدأ برضو مع مشكلة الحذف من شهرين بس لسه بيحصل
جالاكسى نوت
فى زميل لينا هنا اسمه رامى لو صادف معاها البوست راجل محترم ميتخيرش عن حضرتك هيسعدك برضو
hk306
Active Level 1
جالاكسى نوت
يا ريت والله
جالاكسى نوت
قول ياارب نزل برنامج حفظ البيانات ع PC ونزل حجتك ونزل سوفت زى مقولتلك ان شاءالله خير
hk306
Active Level 1
جالاكسى نوت
ان شاء الله هنجرب وربنا يسهل تسلم يباشا
0 Likes
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى نوت

hk306

مساء الخير يا فندم مع حضرتك اميرة  من سامسونج مصر