Original topic:

Instapay issues

(Topic created on: 04-18-2026 12:35 AM)
246 Views
me87
Active Level 1
Options
جالاكسى نوت
Instapay حد واجهه مشكله
Note 20 ultra و معاه
و اتحلت؟؟،،
11 Comments
me87
Active Level 1
جالاكسى نوت
الفكره للأسف لما الموبايل ب يكون عربي مش بعرف اعمل اي حاجه اللغه مش مفهومه ليا و غالبا هبوظ حاجه و دي طبعا حاجه سخيفه
جالاكسى نوت
معاك حق طبعاً، لو مش متعود على العربي في الاعدادات الموضوع بيبقى ملخبط وممكن يخليك تغير إعداد غلط. بس فيه حركة صايعة في أندرويد تقدر تخلي لغة تطبيق 'انستا باي' بس هي اللي إنجليزي وباقي الموبايل يفضل عربي زي ما هو.

​ادخل على الإعدادات -> الإدارة العامة -> لغة التطبيق، واختار 'انستا باي' وخليه إنجليزي وجرب تفتح. لو برضه منفعش أو موبايلك ميهوش الميزة دي، يبقى بلاش تخاطر وتغير لغة الموبايل كله طالما مش هتعرف ترجعه، واستنى التحديث الجديد للأبلكيشن يمكن يحل التعارض ده."