me87
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-18-2026 12:35 AM in
جالاكسى نوتInstapay حد واجهه مشكله
Note 20 ultra و معاه
و اتحلت؟؟،،
11 Comments
- « Previous
-
- 1
- 2
- Next »
me87
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-19-2026 07:09 PM in
جالاكسى نوت
الفكره للأسف لما الموبايل ب يكون عربي مش بعرف اعمل اي حاجه اللغه مش مفهومه ليا و غالبا هبوظ حاجه و دي طبعا حاجه سخيفه
النجم_الثاقب
Expert Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-19-2026 07:37 PM in
جالاكسى نوت
معاك حق طبعاً، لو مش متعود على العربي في الاعدادات الموضوع بيبقى ملخبط وممكن يخليك تغير إعداد غلط. بس فيه حركة صايعة في أندرويد تقدر تخلي لغة تطبيق 'انستا باي' بس هي اللي إنجليزي وباقي الموبايل يفضل عربي زي ما هو.
ادخل على الإعدادات -> الإدارة العامة -> لغة التطبيق، واختار 'انستا باي' وخليه إنجليزي وجرب تفتح. لو برضه منفعش أو موبايلك ميهوش الميزة دي، يبقى بلاش تخاطر وتغير لغة الموبايل كله طالما مش هتعرف ترجعه، واستنى التحديث الجديد للأبلكيشن يمكن يحل التعارض ده."
ادخل على الإعدادات -> الإدارة العامة -> لغة التطبيق، واختار 'انستا باي' وخليه إنجليزي وجرب تفتح. لو برضه منفعش أو موبايلك ميهوش الميزة دي، يبقى بلاش تخاطر وتغير لغة الموبايل كله طالما مش هتعرف ترجعه، واستنى التحديث الجديد للأبلكيشن يمكن يحل التعارض ده."
- « Previous
-
- 1
- 2
- Next »