Original topic:

طيب يا سام طييب

(Topic created on: 01-01-2020 03:10 PM)
116 Views
3MrMoustafa
Active Level 5
Options
جالاكسى نوت
الشركات كلها شغاله تنزل ف تحديثات وتحسينات كل شويه اشوف حد معاه ريلمي اوبو شاومي يقول جالى تحديث احدث ده سؤال برده يا راجل دحنا بنتنشأ ع هفوه من سام واحنا ك مستخدمين سامسونج نعيط اجي ادخل ع جروب سام بقي اشوف العجب كله بيشتكى من مشاكل مينفعش تحصل اصلا مع ان الطبيعي يبقي العكس الشركات الصينيه تبقى فيها مشاكل وشركة زى سامسونج لاء اللي هيجنني بقي اني جايب مثلا فون بملغ يعني واكيد كلكم كده واجي امسك موبايل اسمه شاومى نوت ٨ برو وريلمي اكس تى بسعر اقل النص اتحصرت ههههه البصمه حلوه شاشه حلوه بطارية ضعف بتاعت سام ف الاستهلاك ده غير انه حرفيا صاروخ ف الاستخدام وتيجي تقفلها بقي سامسونج وتقولك النوت ٨ والاس ٨ بلس مش هيجلهم تحديثات تاتي الله عليكم حاجه تحزن والله واسف ع الاطاله بس هتكلم مع مين غيركم مفيش وصباحكم فل وسنه سعيدة ع الجميع
7 Comments
Anonymous
Not applicable
جالاكسى نوت
ممكن تنزل التحديثات زي ما انت عايز بس عن طريق الرووت وده لو انت عايز لكن تصريح سامسونج واضح انه مش حيدعم نوت ٨ حاليا ممكن في المستقبل يتم ده
3MrMoustafa
Active Level 5
جالاكسى نوت
ده اللي فكرت فيه فعلا بس لحد دلوقتي محدش نزل اى رومات معدله بتحديث ١٠ يا مسهل حد ينزل فعلا حاجه تستاهل وتكون ستوك
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى نوت
على فكرة مافيش فرق كبير او يستاهل بين اندرويد ٩ و١٠
ثانيا بفضل ربنا انا كنت دايس في موضوع الرومات المطبوخة بصراحة مالقيتش زي السوفت وير الاصلي بتاع الشركة ونصيحة من اخ اندرويد ٩ و ٨.١ فيه إمكانيات كويسة جداً ..
0 Likes
جالاكسى نوت
وبالنسبة s10+ حتي الآن مافيش تحديث نظام ليه اه سبب
0 Likes
SaSa22
Active Level 4
جالاكسى نوت
التحديث نزل من بدرى شوف ممكن يكون عندك مشكله
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى نوت