Original topic:

بخصوص اسكرينات هامر

(Topic created on: 01-08-2021 07:24 PM)
2279 Views
MohamedGabr
Active Level 6
Options
جالاكسى نوت
انا معايا نوت ٢٠ الترا 
جاي عليه سكرينه الشركة الأصلية..
بفكر بعد مكنت في مول حد من شركة هامر بتاعه الاسكرينات وقفني وكلمني علي جوده شغلهم 
باني اغير سكرينه الحماية اللي علي الشاشه وكمان سكرين لظهر الموبيل وسكرين للكاميرات بقيمة ٧٥٠ جنيه ..
وفرجني علي موديلات حدفها علي الارض ومحصلش اي خدش او كسر فيها ..
انا بجد عايز اعرف لو حد جربهم .. وايه رايكم اغير فعلا الاسكرينه اللي جايه مع الموبيل خصوصا انه قالي ان دي جيلاتين خفيفه للخدش بس عكس هامر انها ضد الخدش والكسر للموبايل وش وظهر ..
ايه رايكم .. افدوني
soly_noble
Beginner Level 2
جالاكسى نوت
موبايلى زى موبابيلك و مركبله سكرينة إزاز.
0 Likes
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى نوت
انا شخصيا جهازي ما زال بالاسكرينه بتاع الشركه . وداخل ع سنه وماشاء الله لا قوة الا بالله لا يمسه شئ.
ومن وجهة نظري البسيطه . لا يوجد افضل مما جاء به من مصنعه. عن تجربه لسنوات
Anonymous
Not applicable
جالاكسى نوت
فينك ياعم فيصل بتختفي كتير كده ليه؟؟؟
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى نوت
حبيبي محمود باشا . البركه فيك ياغالي
Anonymous
Not applicable
جالاكسى نوت
بس ده مش معناه انك ماتبقاش موجود كل واحد بيشارك حسب معلوماته و خبراته الشخصية ممكن اقول حل يطلع غلط حضرتك تتضيف حل تاني يطلع صح وهكذا فمتحرمناش من وجودك 🤍🤍🤍
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى نوت
تسلم يامحترم .
0 Likes
Esلam_Saعed
Active Level 5
جالاكسى نوت
انا كنت سالت عندهم قبل كده بعد ما شوفت فيديوهات دعاية لكن اولا استغليت السعر جدا لانه مبالغ فيه جدا جدا و ركبت اسكرينه جيلاتين تانية كويسه جدا لكن طبعا مش هجرب اوقع التلفون عشان اشوف الكفائة 🤣🤣
لكن انا مع راي الناس ان السكرينه اللي مش هتمتص الصدمة هتنقلها ف ركب اسكرينه كويسه مع الجراب الاصلي بيحمي الوش والظهر كويس جدا
soly_noble
Beginner Level 2
جالاكسى نوت
سكرينة جيلاتين مش حتمتص الصدمة لو وقع
0 Likes
MygalaxyA71
Active Level 6
جالاكسى نوت
بص يا باشا ... انا شوفت فديوهات لهامر و كمان زرتهم على الطبيعة ... الحماية اللى بيوفروها للموبايل شكلها كويس .. و هو بيقولك ان السعر ببكون ٨٥٠ و هعمل تخفيص و نخليه ٧٥٠ و كمان هدية لصقة حماية على الكاميرا كل ده كويس بس الموضوع هو ان مهما كانت الحماية مش هتمنع الكسر بأى حال من الاحول لو مقدر للموبايل انه ينكسر .. على فكرة هما قالولى احنا بديك حمابة كامة بنسبة ١٠٠% على الظهر و ٨٠ %على الشاسة معنى كدا ان برضه فى نسبة ان ممكن يحصل ضرر للشاشة .. انا عارف الحيرة اللى انتى فيها ....
راى انك تعمله حماية هامر عشان تكون مرتاح نفسيا عشان لا قدر الله لو حصل حاجة للموبايل متزعلش و تلوم نفسك .. و ياسيدى اللى دفع تمن 20 ultra مش هيفرق معاه خالص ٧٥٠ بتوع الحماية ... ربنا يحفظهولك .. اسف على الاطالة و شكرا...
MohamedGabr
Active Level 6
جالاكسى نوت
كلامك مظبوط وده فعلا الكلام اللي قاله ليا .. وموضوع انه ل ٧٥٠ جنيه هو كتير نسبيا بس مش كتير بالنسبه للموبايل او تمن شاشته ... انا بقي حيرتي التانيه هو اشيل الجلاتين اللي جاي مع الموبيل من مصنعه ولا لو كنت فعلا هعمل الهامر انتظر شويه .. خصوصا ان الجراب الاصلي بداء يعمل خدوش علي الاسكرين الجلاتين مكان قفل الجراب..
هي فعلا زي مانت قولت حيره فعلا
0 Likes