Original topic:

الحمد لله عندي مشكلة في تطبيق الفون

(Topic created on: 05-03-2026 07:39 PM)
273 Views
aboahmed7777
Active Level 3
Options
جالاكسى نوت

image


0 Likes
10 Comments
aboahmed7777
Active Level 3
جالاكسى نوت
الشاشة بتظهر كده عند فتح تطبيق الفون
0 Likes
aboahmed7777
Active Level 3
جالاكسى نوت
كده1777826468512.jpg
0 Likes
aboahmed7777
Active Level 3
جالاكسى نوت
فاضية
0 Likes
abdurra7hman
Active Level 5
جالاكسى نوت
نوع التليفون؟
0 Likes
aboahmed7777
Active Level 3
جالاكسى نوت
نوت تن بلس
0 Likes
abdurra7hman
Active Level 5
جالاكسى نوت
تعرف تدخل على تطبيق الهاتف من الضبط
ادخل على الضبط وبعدين البرامج وبعدين الهاتف
اعمله فرض ايقاف وامسح الكاش وبعدين اعمل رستارت للموبايل وجرب تاني
0 Likes
aboahmed7777
Active Level 3
جالاكسى نوت
معني الكاش
0 Likes
aboahmed7777
Active Level 3
جالاكسى نوت
الاخوة الافاضل هل في حل بدون فرمته الجهاز
0 Likes
abdurra7hman
Active Level 5
جالاكسى نوت
من هنا
اعمل مسح للكاش ميموري
لو ما اتظبطش امسح الداتا
الداتا هتبقا سجل المكالمات
هو كده كده مش ظاهرلك يعني1777852764937.jpg1777852764965.jpg
0 Likes